Kun vedät oikein syvään henkeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja lasket sen hyvin hitaasti ulos niin "väpättääkö" se?
Vai kulkeeko tasaseen?

Kun minä vedän oikein syvään henkeä ja yritän laskea sen hyvin hitaasti ulos niin se tavallaan kuin väpättää.. tai on sellaista jännää... katkonaista.. vaikea selittää, muttei tavallista kuitenkaan.
Missä vika?

[QUOTE="vieras";27869236]Ei kai kukaan normi perusterve ihminen sairasta noin paljoa?
Kannattaisikoha ap:n mennä jo tohtorin luokse.
Ei suinkaan normaalia, sairastaa noin paljon ja pitkään. Ei edes virustauteja.[/QUOTE]

Mä oletin, että totta kai lääkärissä on jo käyty. Jos on hengitystieinfektio päällä ja syvään hengittämisessä on ongelmia ni en mä enää lähtis erikseen sitä näyttää lääkäriin vaan olettasin sen liittyvän siihen jo diagnosoituun ja lääkärin tarkastamaan hengitystieinfektioon.

mulla väpättää, on aina väpättänyt. mitään sairauksia tai muita ei asiaan liity. kehkojen kapasiteetti on mulla vaan niin iso, että kun koittaa hengittää isoa määrää ilmaa hitaasti ulos, hengitys ns. katkeilee.

[QUOTE="vieras";27869353]mulla väpättää, on aina väpättänyt. mitään sairauksia tai muita ei asiaan liity. kehkojen kapasiteetti on mulla vaan niin iso, että kun koittaa hengittää isoa määrää ilmaa hitaasti ulos, hengitys ns. katkeilee.[/QUOTE]

oletko koskaan puhallellut pef mittariin?
paljonko sillä puhallat jos keuhkokapasiteettisi suuri?

[QUOTE="vieras";27869175]ja lasket sen hyvin hitaasti ulos niin "väpättääkö" se?
Vai kulkeeko tasaseen?

Kun minä vedän oikein syvään henkeä ja yritän laskea sen hyvin hitaasti ulos niin se tavallaan kuin väpättää.. tai on sellaista jännää... katkonaista.. vaikea selittää, muttei tavallista kuitenkaan.
Missä vika?[/QUOTE]

Yläselän/niskan/kylkivälilihasten/rinnan alueen jumi?

[QUOTE="vieras";27869424]oletko koskaan puhallellut pef mittariin?
paljonko sillä puhallat jos keuhkokapasiteettisi suuri?[/QUOTE]

olen puhallellut, peffillä arvot noin 630-690. olen nainen, 23v, 175cm pitkä. mutta peffillähän ei mitata keuhkojen tilavuutta vaan huippuvirtausta... onhan tietty noikin lukemat naiselle korkeat.

Uusimmat

Yhteistyössä