• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

kun vauva on saanut alkunsa, olen samana päivänä ollut kahen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja niin paha olla
  • Ensimmäinen viesti
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja kovasti tsemppiä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin paha olla:
Alkuperäinen kirjoittaja kovasti tsemppiä:
se että alkaisin haukkua ja mollaamaan sinua ei auta asiassa. Olet varmasti katunut asiaa ja nyt yrität päättää mikä on oikein ja mikä väärin. Sinulle, on parempi että kerrot totuuden. Salailu näin suuresta asiasta hautaan asti on todella raskasta. Lapsellesi, on oikein saada tietää kuka on biologinen isä. Miehellesi, osoitat hitusen kunnioitusta kun kerrot asiasta vaikka se laittaa miehesi elämän ylös alaisin, tieto on kuitenkin parempi. Kerro, niin siitä asiasta pääsee eteenpäin. Raskasta tulee olemaan. Jos eroatte niin tiedähän että ei se elämä siihen lopu, lisäksi kenenkään ei tarvitse elää valheessa.
Jaksamisia tulevaan koko perheelle!
punninnut olen kumpaakin,eli joko kerron tai en, pelkään vain todella paljon sitä että mies hylkää siinä vaiheessa toisetkin lapset ja tiedän myös että sieltä hyökkäis koko suku mun kimppuun,no ei se viel mitää mutta ne hyökkäis myös tän miehen veljen kimppuun

Tutki sitä dna selvitystä. Puhu sille veljelle että haluat tarkitaa asian kumpi on isä. Sitten lähetät näytteen veljestä sekä vauvasta. Kun tulokset saapuu, jos isä on veli kerrot totuuden miehellesi. Jos isä on miehesi niin hyvä niin, jatkat hiljaiseloa ette puhu asiasta velven kanssa enään koskaan. Ja sinä opit läksysi että vieraissa (heh, eikä tuttavissa) käydä! ;)
dna testiä mietin tuossa yhessä välissä, mutta mä en pystyis millää salaa sellasta tekemään kun siihen menevä raha määrä on niin suuri että mies kyllä huomais samoin tein..

ja niin kovat tuskat siitä asti ollu ettei kävis pienessä mielessäkään enää ikinä pettää, vaikka ois kuinka humalassa..

 
se ainoa oikea
hahaa... joo... ihan turha sittenkään tehdä mitään testejä.

Alkuperäiselle: dna testi ei kyllä ole mitenkään erityisen kallis.
Voit pyytää miehesi veljeltä siihen rahat.
Yhdessähän te sitä seksiäkin harrastitte. Eikö totta.
 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mutta koska mies ja veljensä ovat tottakai identtiset kaksoset, ei isyystestikään auta mitään....kinkkinen tilanne :xmas:
no ei ne kyllä ole..tai sit ois todella outo tapaus kun ikäeroa löytyy ja välissä on syntyny viel yks lapsi
 
Jos tää on totta ni mua eniten ihmetyttää se, et kuinka nyt vasta oot alkanu tuota asiaa miettiä, et kertooko vai ei. Olis kyl luullu, et oisit sen 9kk ees sitä miettiny ja johonki ratkaisuun jo päätyny ja eläny sen mukaan.. Mitäs sit jos lapsi on miehen veljen ja se selviää jotain muuta kautta? Sen jälkeen sua vihaa niin miehes kuin lapseskin.
 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
hahaa... joo... ihan turha sittenkään tehdä mitään testejä.

Alkuperäiselle: dna testi ei kyllä ole mitenkään erityisen kallis.
Voit pyytää miehesi veljeltä siihen rahat.
Yhdessähän te sitä seksiäkin harrastitte. Eikö totta.
no mun mielestä yli 300? on kallista..

miten minä asian ilmaisisin koska miehen veli pelkää ihan tosissaan että mies sais tietää että ollaan oltu yhdessä, mutta et viel ois lapsiki siihen syssyy tullu
 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Jos tää on totta ni mua eniten ihmetyttää se, et kuinka nyt vasta oot alkanu tuota asiaa miettiä, et kertooko vai ei. Olis kyl luullu, et oisit sen 9kk ees sitä miettiny ja johonki ratkaisuun jo päätyny ja eläny sen mukaan.. Mitäs sit jos lapsi on miehen veljen ja se selviää jotain muuta kautta? Sen jälkeen sua vihaa niin miehes kuin lapseskin.
Tätä kuule olen miettiny raskausaikana niin ankarasti että stressi oli jo niin paha että rupes olemaan jo vaaraksi. joten silloin päätin että koitan olla ajattelematta asiaa mahdollisimman paljon, koska enhän siinä vaiheessa edes tiennyt oisko lapsi miehen vai veljensä, kuitenkaan en halunnut stressilläni aiheuttaa vaaraa vauvalle
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
hahaa... joo... ihan turha sittenkään tehdä mitään testejä.

Alkuperäiselle: dna testi ei kyllä ole mitenkään erityisen kallis.
Voit pyytää miehesi veljeltä siihen rahat.
Yhdessähän te sitä seksiäkin harrastitte. Eikö totta.
Veljelle olisi tullut halvemmaksi ostaa toosaa Tatjaanalta. Nyt tulee testit ja elarit maksettavasi. Ilmaista pillua ei ole olemassa, aina siitä joutuu maksamaan, tavalla tai toisella:(
 
se ainoa oikea

Kuule...se kolmesataa euroa MIELENRAUHASTA on HELEVETIN PIENI RAHASUMMA!

Sen saat vaikka mistä. Ja kun miehesi veli maksaa puolet, niin sulle ei jää kuin 150 euroa maksettavaa.

 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
Kuule...se kolmesataa euroa MIELENRAUHASTA on HELEVETIN PIENI RAHASUMMA!

Sen saat vaikka mistä. Ja kun miehesi veli maksaa puolet, niin sulle ei jää kuin 150 euroa maksettavaa.
juu tiiän, mut kerroppa minkä selityksen annan miehelle jos tililtä puuttuu yhtäkkiä 150?
 
poppeli
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ajatella kuinka ihanaa jos olisit saanut kaksoset joilla eri isät! =) Se olisi ollut mahtavaa!
Näinkin on joskus käynyt ;)
Niinpä! Meidänkin tyttö muistuttaa ihan kummiansa ja poika postimiestä! Mutta minä vähät välitän! :LOL:
:) Hehee!

Meillä kanssa luulivat osa lapsen koulukaverien vanhemmista esikoisen kummia hänen isäkseen ja mun mieheksi pitempäänkin, kun mies oli reissuhommissa ja kummi oli usein mukana sitten lapsen kaikenlaisissa tilaisuuksissa....

Varaisä... :)
 
No ny on sanottava, et harvinaisen idiootti kyllä olet. Ois luullu et jos niinkin tyhmä oot, et miehen veljen kanssa vehtaat ni olis ny luullu sen verran omatunto kolkuttavan, et oisit ees jälkiehkäsypillerin hankkinu ja varmistanu, ettei ainakaan lasta tulis. No, niin todellakin makaa kuin petaakin
 
se ainoa oikea
Semmonen juttu, että miehellesi sanot, että lpti päästä gynekologille, kun haava alapäässä jotenkin kiristää. Ja gynekologilla käynti on KALLISTA.

Tai vaihtoehtoisesti sanot, että pitää päästä psykologille, kun vanne päätä kiristää. Psykologillakin käynti MAKSAA.

Ei sen kummepaa. Kyllä sä jotain keksit.

Mutta, mutta... nyt mietin, että yllytänköhän sua nyt rikokseen. Hmm.....
 

Yhteistyössä