• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

kun vauva on saanut alkunsa, olen samana päivänä ollut kahen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja niin paha olla
  • Ensimmäinen viesti
niin paha olla
kaduttaa hirvittävästi koska petin, ja kun sain selville millon lapsi on saanut alkunsa, alkoi kamala jännittäminen että kummankohan lapsi nyt tulee. lapsi syntyi ja nyt tuli kutsu isyyden tunnustamiseen..

huono omatunto soimaa , mutta kun en tiedä mitä pitäis tehdä..asiaa vaikeuttaa se että isäehdokkaat ovat veljeksiä...

joo kivittäkää vaan, sen olen ansainnut

meillä on ennestään jo pari lasta

sen tiedän että jos kerron miehelle, jää meidän yhteinen tulevaisuus siihen, ja mikä pahinta jos hän ikimaailmassa sais tietää että mukula on hänen veljensä luultavasti hakkais sen hengiltä......
 
Huom
SInä olet siis sekstaillut samana päivänä sekä miehesi että hänen veljensä kanssa. Yök.
Sääliä et ehkä ansaitse eikä sitä minulta tipukaan. Jotain rajaa nyt sentään.
 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
SInä olet siis sekstaillut samana päivänä sekä miehesi että hänen veljensä kanssa. Yök.
Sääliä et ehkä ansaitse eikä sitä minulta tipukaan. Jotain rajaa nyt sentään.
enhän mä sääliä kaipaakkaan, tiedän että oon tehny niin väärin ettei sitä voi anteeksi saada keneltäkään..

lähinnä tällä hetkellä mietin lapsen tulevaisuutta, mikä ois fiksuinta.

minähän en vieläkään tiedä kumman lapsi on...
 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Tos veljeskohdassa meni jo vähän överiksi.

Taitaa tuulla Porvoosta. B)
eli sun mielestä nainen ei voi pettää miehen veljen kanssa vai??

aamulla olin siis ollut oman mieheni kanssa ja illalla olimme isolla porukalla juhlimassa, alkoholilla oli osuutta asiaan paljonkin vaikka sillä en voi asiaa mitenkää puolustaa ja niin vain kävi että himot vei järjeltä voiton tuona yönä
 
niin paha olla
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Okei, minä uskon, että tarina voi pitää paikkansa, enkä siis lähtökohtaisesti epäile provoksi. Mutta miten tuota tilannetta voi auttaa? Ei kai oikein mitenkään.
tarkotin lähinnä sitä että kannattaisko minun tunnustaa miehelle, vaikka en siis ole varma kumman lapsi on.

vai olla sanomatta yhtään mitään, jolloin lapsilla pysyy isi mukana elämässä. ja hänen veljensä saisi jatkaa rauhassa omaa elämäänsä
 
noniin
Siis sun täytyy ajatella lastesi parasta ja kantaa syntisi nöyränä salassa. Kokemuksesta voin kertoa, että rangaistus on karmea, ajatus vainoaa sua vielä 50vuodenkin jälkeen. Tekopyhät pitäkööt turpansa kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Tos veljeskohdassa meni jo vähän överiksi.

Taitaa tuulla Porvoosta. B)
Mä oon samaa mieltä, veljekset oli jo liikaa.

Mutta jos tää nyt oiskin totta, niin makaa kun petaa. Ei tipu sympatiaa, tyhmähän sitä pitää olla. onneks on veljekset, niin oletettavasti on samaa näköö. ja miks ois tulos isyyden tunnistus, ettekö oo naimisis? jos ette, niin hop hop sitten, et jää kiinni.
 

Yhteistyössä