Kun vaimo kaahaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja í´m worried
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Í

í´m worried

Vieras
Otsikosta se vika/huolenaihe löytyykin.
Tuntuu, että toi kaahaaminen pahenee vaan kun ikää tulee lisää.
Vaimo nyt 35v. ja tuntuu, että kaahaa paljon enemmän nykyään, kun 18-vuotiaana. Ollaan siis saman ikäisiä ja ollaan oltu 17v. yhdessä...
Ja ongelma on se, että jos vaikka on 100 km / h rajoitus vaimo päästelee 140 km/h, mun kielloista ja kehoituksista huolimatta. Ja vaimo ajaa työn puolesta aika paljon matka-ajoa, jolloin minä en ole kyydissä, enkä voi tätä kontrolloida. Pelkään, että ajaa itsensä hengiltä.
Auto on 90-luvun Nissani, että turvallisuuskaan ei ihan huippuluokkaa ole.
Olisiko palstamammoilla/ukoilla ehdotuksia miten tätä saisi kuriin?

Rouva uudelleen autokouluun.

Itseäni tympäisee tuollaiset tyypit, jotka ottavat liikenteessä riskiä myös muiden kuin itsensä puolesta. Yleensä kolareissa kuolee sitten sivullisia toiseten kaahausten vuoksi... :(

Otapa vaimo kyytiin ja vie käymään autovahinkokeskuksessa. Niitä on ainakin Treella ja pk-seudulla. Siellä on sen näköistä autonromua, että jos ei ala järki luistaa niitä nähdessä, se ei ala sitten ollenkaan.

jallita se ajamaan peltipoliisiin ja maksamaan sakot. Kolmista sakoista lähtee kortti. Hillitsee kummasti.

Tai sitten sen on ajettava se kolari. Tää on huonoin vaihtoehto.

Pistä se lukemaan esim tekniikan maailman "tutkimuslautakuntaa tarvittiin" -artikkeleita. ne on aika hyytävää luettavaa.

Nalkuta: Sano, että se on taparikollinen, rikkoo toistuvasti lakia. Sano ,että tapa ittes jos huvittaa, mutta mä en halua kuolla tänään. Jos nauraa tälle, niin pyydä pysäyttämään ja jää kyydistä, tilaa taksi. VARSINKIN jos teillä on lapsi, niin et anna vaimos ajaa lapsi kyydissä.

Koska hulluahan tuo on. Vaikka hallitsisi oman autonsa, niin muut autoilijat eivät pysty ennakooimaan hänen liikkeitään. Liikenne perustuu nimenomaan ennalta-arvattavuuteen.

[QUOTE="vieras";24895373]jallita se ajamaan peltipoliisiin ja maksamaan sakot. Kolmista sakoista lähtee kortti. Hillitsee kummasti.

Tai sitten sen on ajettava se kolari. Tää on huonoin vaihtoehto.

Pistä se lukemaan esim tekniikan maailman "tutkimuslautakuntaa tarvittiin" -artikkeleita. ne on aika hyytävää luettavaa.

Nalkuta: Sano, että se on taparikollinen, rikkoo toistuvasti lakia. Sano ,että tapa ittes jos huvittaa, mutta mä en halua kuolla tänään. Jos nauraa tälle, niin pyydä pysäyttämään ja jää kyydistä, tilaa taksi. VARSINKIN jos teillä on lapsi, niin et anna vaimos ajaa lapsi kyydissä.

Koska hulluahan tuo on. Vaikka hallitsisi oman autonsa, niin muut autoilijat eivät pysty ennakooimaan hänen liikkeitään. Liikenne perustuu nimenomaan ennalta-arvattavuuteen.[/QUOTE]

Meillä on kaksi lasta. Niin ja itse olen tarkka nopeusrajoituksista, satasen alueella ajetaan sataa, eikä 110 km / h. Täytyy kokeilla noita neuvojasi. Kiitos muillekin vastanneille!

Yhteistyössä