• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kun ulkona on +5 astetta lämmintä ja on synkkää & syksyistä, käyttääkö 3-6 luokkalaisenne ulkoiluhousuja vai vaan farkkuja koulussa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Sukkikset ja farkut oli kolmasluokkalaisella tytöllä.
Koulu on meitä vastapäätä.

Tyttö kävi eka- ja tokaluokan kauempana, 1,5KM suuntaansa matkaa, silloin käytti vielä ulkohousuja tuossa päällä.
 
vanha kysyy
Mulla kun ei vielä kouluikäisiä ole, enkä enää omaa nuoruutta muista :D niin ovatko koululaiset sitten ne pitkät kalsarit housujen alla koko päivän koulussa? Eikö sisällä tule kuuma?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vanha kysyy:
Mulla kun ei vielä kouluikäisiä ole, enkä enää omaa nuoruutta muista :D niin ovatko koululaiset sitten ne pitkät kalsarit housujen alla koko päivän koulussa? Eikö sisällä tule kuuma?
No meilläpäin on ainakin niin vanha ja vetoisa koulu, ettei taatusti tule kuuma.
Ihan koko päivän on alushousuilla+pitkillä kalsareilla+farkuilla.
 
vanha edelleen :)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha kysyy:
Mulla kun ei vielä kouluikäisiä ole, enkä enää omaa nuoruutta muista :D niin ovatko koululaiset sitten ne pitkät kalsarit housujen alla koko päivän koulussa? Eikö sisällä tule kuuma?
No meilläpäin on ainakin niin vanha ja vetoisa koulu, ettei taatusti tule kuuma.
Ihan koko päivän on alushousuilla+pitkillä kalsareilla+farkuilla.
Tuo tietysti ymmärrettävää, mutta entä uusissa kouluissa, joissa on normaali sisälämpötila...
 
ylipukijako?
Siis,mun laoset on ollut kyllä tän viikon pois kun on sairaana. Mutta,meillä oli viimeviikollakin toppahousut,vaikka välillä olikin nollassa. Mä en uskaltas päästää pelkillä farkuilla. Ja vielä kun on märkää,nehän on ihan kurasia aina sitten tunnilla. Meillä on 1. ja 2. luokkalaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanha edelleen :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha kysyy:
Mulla kun ei vielä kouluikäisiä ole, enkä enää omaa nuoruutta muista :D niin ovatko koululaiset sitten ne pitkät kalsarit housujen alla koko päivän koulussa? Eikö sisällä tule kuuma?
No meilläpäin on ainakin niin vanha ja vetoisa koulu, ettei taatusti tule kuuma.
Ihan koko päivän on alushousuilla+pitkillä kalsareilla+farkuilla.
Tuo tietysti ymmärrettävää, mutta entä uusissa kouluissa, joissa on normaali sisälämpötila...
Mie en usko, että siinä oppitunnin aikana ehtii niin hiota, etteikö vois olla pitkät kalsarit alla - sithän on taas välitunti j taas se 45min oppitunti, jolla kuitenkin istutaan paikoillaan, eikä toivottavasti ainakaan, riehuta päättömän kanan lailla.
 
vanha funtsii
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha edelleen :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha kysyy:
Mulla kun ei vielä kouluikäisiä ole, enkä enää omaa nuoruutta muista :D niin ovatko koululaiset sitten ne pitkät kalsarit housujen alla koko päivän koulussa? Eikö sisällä tule kuuma?
No meilläpäin on ainakin niin vanha ja vetoisa koulu, ettei taatusti tule kuuma.
Ihan koko päivän on alushousuilla+pitkillä kalsareilla+farkuilla.
Tuo tietysti ymmärrettävää, mutta entä uusissa kouluissa, joissa on normaali sisälämpötila...
Mie en usko, että siinä oppitunnin aikana ehtii niin hiota, etteikö vois olla pitkät kalsarit alla - sithän on taas välitunti j taas se 45min oppitunti, jolla kuitenkin istutaan paikoillaan, eikä toivottavasti ainakaan, riehuta päättömän kanan lailla.
Mutta jos minä esim. istun tässä koneen ääressä parikin tuntia ihan paikoillaan, niin silti ajatus siitä että farkkujeni alla olisi pitkät kalsarit, niin huh huh....

Monellako aikuisella on töissä pitkät kalsarit jalassa, siis ihan normaalissa sisätyössä?
 

Yhteistyössä