kun työpaikka alkaa masentaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deep

Vieras
Paska ilmapiiri ja ahdistaa. Kysymyksiin ei saa vastausta ja jos saa niin tietää kysyneensä. Ahdistavaa kun odotat että millä jalalla sitä on tänään noustu ja mitä siitäkin taas seuraa. Tänään siitä seurasi taas kerran mulle paska fiilis ja alkaa jo masentaa ihan kunnolla. Taidan olla paska työntekijä. Ei kai sitä muulla voi selittää. Pomolla lienee oikeus olla ihan oma itsensä kun kerran omistaa firman. Itkettää, harmittaa ja v....tuttaa. Kiitos
 

Yhteistyössä