Kun työkkäri käskee, sillon hypitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:headwall:

Tuli KUTSU koulutushaastatteluun (koulutukseen mun on PAKKO päästä :D )
ja aika viereisessä kaupungissa klo 9.15.

Että tuleppa silloin, piste.

Joo esikoisen eskari alkaa 9. ;) :|

Kai se pihalla voi olla YKSIN puol tuntii... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä kysyisin jos voisin tuoda eskariin aikaisemmin.

No se on koulu- eskari, joka aukee/alkaa klo 9. Tai no 8.45.

Mutta joku jo mainitsikin sukulaiset jne onneks on yks TÖISSÄ siinä lähellä.

Mut muuten olisin sairaassa kusessa, tai lapsi jäis kotiin mummon kanssa.
(se VOIS sen periaatteessa viedeä, mut on 70v, et jos ei...)

et vois kysyä joltain eskari-kaverin äidiltä aamu-kyläilyä??

meillä ollut monesti pojan kaveri aamulla kun äitinsä mennyt aamuvuoroon, nakannut poitsun työmatkalla meille ja mä oon sit vienyt pojat

Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
et vois kysyä joltain eskari-kaverin äidiltä aamu-kyläilyä??

meillä ollut monesti pojan kaveri aamulla kun äitinsä mennyt aamuvuoroon, nakannut poitsun työmatkalla meille ja mä oon sit vienyt pojat

En mä NIIN hyvin tunne niitä veilä, kellään ei olla oltu kylässä muutenkaan.

Kaikki asuu vähintään 3km päässä. :/

Mut toi mun sukulainen ottaa sen kyllä mielellään, eikä luulis työntekookaan haittaavan. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Soita ja siirrä haastatteluaikaa.

Jos siellä on noo sanotaan vaikka 30 akkaa haastattelussa ja MÄ oon ainut joka soittaa ja vaihtaa...

(Ja kaikille on sovittu ajat.)

Niin pääsenköhän sinne koulutukseen, mitä luulette? :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Jos siellä on noo sanotaan vaikka 30 akkaa haastattelussa ja MÄ oon ainut joka soittaa ja vaihtaa...

No eihän se nyt haastatteluajan vaihtamisesta ole kiinni pääseekö koulutukseen vai ei.

Jos muuten olet sopiva, pääset. Ja ainakin osoitat olevasi oma-aloitteinen ja reipas ;) Eikä ole sinun ongelmasi, jos joutuvat tekemään työtänsä ja etsimään sopivamman haastatteluajan.

Jos muuten olet sopiva, pääset. Ja ainakin osoitat olevasi oma-aloitteinen ja reipas ;) Eikä ole sinun ongelmasi, jos joutuvat tekemään työtänsä ja etsimään sopivamman haastatteluajan.

Njääh, silti mä vien lapsen sukulaisen hoiviin. :D ;)

Se on paljon helpompaa niin. :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:

No eihän se nyt haastatteluajan vaihtamisesta ole kiinni pääseekö koulutukseen vai ei.
vie poika aiemmin eskariin tai ota mukaan haastatteluun. minåkin olen joskus joutunut ottamaan mukaan, mutta omyös pääsin siiehn koulutukseen. eli valinta oli jo tehty enenkuin edes haastatteluun menin. olin nimittäin varma etten pääse, kun lapsi huuta suoraa huutoa, oli vilä pikkuinen, aqlle 2v, kun mukana oli, mutta pääsinpäs vaan.

Eipä ole isot ongelmat, jos yhden eskarilaisen eskari alkaa puoli tuntia aiemmin kuin haastattelu. Pitäisiköhän heidän soitella etukäteen, että monelta pääset? Eskari ei ole pakollinen, vaikk apäällään seisoo yhden päivän, ja mieskin voi jäädä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä kysyisin jos voisin tuoda eskariin aikaisemmin.

No se on koulu- eskari, joka aukee/alkaa klo 9. Tai no 8.45.

Mutta joku jo mainitsikin sukulaiset jne onneks on yks TÖISSÄ siinä lähellä.

Mut muuten olisin sairaassa kusessa, tai lapsi jäis kotiin mummon kanssa.
(se VOIS sen periaatteessa viedeä, mut on 70v, et jos ei...)

Toihan riippuu ihan mummon kunnosta, meillä 81v. mummeli hoitaa alt 3 vuotiastakin jopa yötä, ja mun lapsia 5ja 8v. jos tarvii niin vaikka kokopäivänkin omassa kodissaan. Ja mummolla on taksikortti sitä varten että voi sillä kuskata muksuja ( toki myös hoidella omia asioitaan) että mummot kehiin vaan. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä ole isot ongelmat, jos yhden eskarilaisen eskari alkaa puoli tuntia aiemmin kuin haastattelu. Pitäisiköhän heidän soitella etukäteen, että monelta pääset? Eskari ei ole pakollinen, vaikk apäällään seisoo yhden päivän, ja mieskin voi jäädä kotiin.

Hyvä vitsi toi miehen kotiin jääminen :laugh:

Töissä yksityisellä jolla työntekijöitten keski-ikä 55v ja monta sairaslomalla, et tyyliin firma kiinni, et pääsen kattoo lastani kotiin... ;)

Mut siis, onnistuis ehkä muuten. =)

Noi haastattelut on oikeesti sellasia että sinne voi tarvittaessa mennä vaikka sen muksun kanssa!

Tuon ikänen osaa jo tarvittaessa odottaa käytävässä ja vaikk apiirrellä tai lukea sen aikaa, tai istua hiljaa haastatteluhuoneen oven vieressä.

Jos on työtön, on oltava työmarkkinoiden käytettävissä, jos meinaa korvauksia saada. Niin se vaan menee. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että ei voi alkaa inisemään että "en mä nyt pääse haastatteluun kun meidän lapsella alkaa eskari ysiltä eikä sitä voi viedä sinne aikasemmin, tai ottaa mukaan haastatteluun, tai jättää sitä kenellekään hoitoon".
Jos näin on, et voi olla työtön työnhakija, vaan sun täytyy olla kotirouvana ihan omalla kustannuksellasi.

-Eskari-ikäinen VOI olla pihalla yksin puoli tuntia, tai vaikka kaksikin tuntia....
-Eskariin SAA viedä tällaisessa tapauksessa hieman aiemmin, jos vaan saa suunsa auki ja kysyy!

Alkuperäinen kirjoittaja Ainahan niitä tekosyitä löytyy...:
Jos on työtön, on oltava työmarkkinoiden käytettävissä, jos meinaa korvauksia saada. Niin se vaan menee. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että ei voi alkaa inisemään että "en mä nyt pääse haastatteluun kun meidän lapsella alkaa eskari ysiltä eikä sitä voi viedä sinne aikasemmin, tai ottaa mukaan haastatteluun, tai jättää sitä kenellekään hoitoon".
Jos näin on, et voi olla työtön työnhakija, vaan sun täytyy olla kotirouvana ihan omalla kustannuksellasi.

Sepä se, just ton takia mä en käy soittelee toista aikaa... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
-Eskari-ikäinen VOI olla pihalla yksin puoli tuntia, tai vaikka kaksikin tuntia....
-Eskariin SAA viedä tällaisessa tapauksessa hieman aiemmin, jos vaan saa suunsa auki ja kysyy!

Eskarin pihalla siis?

(no joo mut homma on jo räpylässä) :D

Yhteistyössä