Kun tuo tyttö on niin äitin tyttö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evelie

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
1 091
0
36
...että jos menen vaikka vessaan ja laitan oven lukkoon, niin itkee oven takana. Tai jos näkee, että olen menossa roskat viemään tms. niin itku pääsee: Minä tulen mukaan! Ja jos en ota mukaan ja jää isän kanssa sisälle, niin koko ajan itkee, että missä äiti, se ei ottanut mua mukaan...Ja kun tulen sisälle, oltuani noin nanosekunnin poissa, niin tyttö sanoo itkuisella äänellä: Nyt äiti tuli. Et ollut kauan... Ikää siis 2 v 9 kk. Ja olen kyllä selittänyt monet kerrat, että ei äiti katoa mihinkään ja tulee ihan varmasti takaisin vaikka yksin ulkona käykin. Onko muillakin tällaista?

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
...että jos menen vaikka vessaan ja laitan oven lukkoon, niin itkee oven takana. Tai jos näkee, että olen menossa roskat viemään tms. niin itku pääsee: Minä tulen mukaan! Ja jos en ota mukaan ja jää isän kanssa sisälle, niin koko ajan itkee, että missä äiti, se ei ottanut mua mukaan...Ja kun tulen sisälle, oltuani noin nanosekunnin poissa, niin tyttö sanoo itkuisella äänellä: Nyt äiti tuli. Et ollut kauan... Ikää siis 2 v 9 kk. Ja olen kyllä selittänyt monet kerrat, että ei äiti katoa mihinkään ja tulee ihan varmasti takaisin vaikka yksin ulkona käykin. Onko muillakin tällaista?

mun 11kk ikäinen lastenlapsi just tuonlainen vaikka pieni onkin,äiti kun katoaa hetkeksikin niin kamala itku.

täällä myös 9kk neito roikkuu tiiviisti äitin lahkeessa kiinni. Ei voi nurkankaan taakse mennä etteikö iskis hätä ja itkulla perään. Voi toista rakasta. <3

meillä aivan päinvastainen!

Isin tyttö oikein.
Jos isi menee parvekkeelle ja laittaa oven kiinni niin kauhee huuto.
Samoin on tyttö mummonsa perään.
Jopa melkein enemmän kun äitinsä perään :/

olisko pitäny enemmän helliä kun se oli vauva?
nyt meidän tyttö 1.v

Yhteistyössä