Kun tulee uusi vauva niin ootteko antaeet isompien lasten maistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmistynyt

Vieras
äidin maitoa? Tuo poika hinkuaa (5v) ihan kauheesti maistaa ja mietin et onko se ihan oikein sit jos lypsän hiukan ja annan maistaa. Jotenkin hassua mut toisaalta kun kerran niin kova hinku..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok enköhän minäkin sitten anna tuon innokkaan lapsen hoitajan huomenna maistaa :) EI vaan ole käynyt mielessä tällainen joten piti nyt kysellä.

Ei helee..ymmärsin tän pikkasen väärin aluksi :o
Mun kai pitäisi mennä pikku hiljaa nukkumaan! :D

Multa kysy synnärillä naapuripedin naisen mies ensimmäiseks että ootko jo maistanut omaa maitoos? Mä olin ihan :o just vasta olin saanut puskettua esikoisen ulos eikä maito ollut edes noussut. Ei siinä mitään mutta seuraavaks se alko selittään että kyllä hän on vaimonsa maitoo maistellut. En kehdannut kysyä että imikö tissistä vai ottiko mukista.

Meni vähän ot, mutta jos 2v haluais maistaa niin kyllä mä lusikasta voisin antaa. Se tosin vaan toteaa et vauvat juo tissimaitoo ja muut mukista.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Multa kysy synnärillä naapuripedin naisen mies ensimmäiseks että ootko jo maistanut omaa maitoos? Mä olin ihan :o just vasta olin saanut puskettua esikoisen ulos eikä maito ollut edes noussut. Ei siinä mitään mutta seuraavaks se alko selittään että kyllä hän on vaimonsa maitoo maistellut. En kehdannut kysyä että imikö tissistä vai ottiko mukista.

Meni vähän ot, mutta jos 2v haluais maistaa niin kyllä mä lusikasta voisin antaa. Se tosin vaan toteaa et vauvat juo tissimaitoo ja muut mukista.

Heh, meillä taas on hiukan innokas taantumavaihe päällä mutta kun on mennyt hyvin että esikkokin saa olla välillä vauva ja on innoissaan hoitamassa vauvaa ja kun kerran intoa riittää niin annetaan nyt sit lusikallinen. Poitsu kulkee oma nukke mukanaan ja vaihtaa vaippaa kun minä hoidan vauvaa, tulee hyvä isä jonkun tytön talouteen :)

Siis menikö multa nyt vieläkin jotain yli, vaikka uudestaan luin ja vielä... Öö?! Kenen mielestä tässä nyt on kyse muusta, kuin ison sisaruksen halusta maistaa äidinmaitoa? Mitä haittaa siitä voisi olla?! Ja joo, olen toki itsekin omaa maitoani maistellut.

Uusimmat

Yhteistyössä