H
hölmistynyt
Vieras
äidin maitoa? Tuo poika hinkuaa (5v) ihan kauheesti maistaa ja mietin et onko se ihan oikein sit jos lypsän hiukan ja annan maistaa. Jotenkin hassua mut toisaalta kun kerran niin kova hinku..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Lusikkaan olen tilkan antanut halukkaille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok enköhän minäkin sitten anna tuon innokkaan lapsen hoitajan huomenna maistaaEI vaan ole käynyt mielessä tällainen joten piti nyt kysellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok enköhän minäkin sitten anna tuon innokkaan lapsen hoitajan huomenna maistaaEI vaan ole käynyt mielessä tällainen joten piti nyt kysellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Multa kysy synnärillä naapuripedin naisen mies ensimmäiseks että ootko jo maistanut omaa maitoos? Mä olin ihanjust vasta olin saanut puskettua esikoisen ulos eikä maito ollut edes noussut. Ei siinä mitään mutta seuraavaks se alko selittään että kyllä hän on vaimonsa maitoo maistellut. En kehdannut kysyä että imikö tissistä vai ottiko mukista.
Meni vähän ot, mutta jos 2v haluais maistaa niin kyllä mä lusikasta voisin antaa. Se tosin vaan toteaa et vauvat juo tissimaitoo ja muut mukista.