Kun toinen ei tiedä rakastaako enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö

Vieras
Näin mies minulle sanoi.

Niin mitä minä tässä enää voin tehdä? Paljon on koettu yhdessä, en haluaisi lopettaa suhdetta mutta voiko tällaisessa enää jatkaa mitenkään?

:,(

Olen pahoillani teidän puolesta!

Tämä on kamala tilanne, itkeskelen koko ajan, enkä osaa tehdä mitään. Mies haluaa katsoa miten asiat tästä lähtee menemään, vai lähteekö. Mutta jo se, että kuulee toisen sanovan ettei tiedä rakastaako, tuntuu ihan kamalalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen pahoillani teidän puolesta!

Tämä on kamala tilanne, itkeskelen koko ajan, enkä osaa tehdä mitään. Mies haluaa katsoa miten asiat tästä lähtee menemään, vai lähteekö. Mutta jo se, että kuulee toisen sanovan ettei tiedä rakastaako, tuntuu ihan kamalalta.

No tiedän että itkettää... tuttu tunne, mutta mitkä ovat omat tunteesi miestä kohtaan??? Kyllä sinä siitä voimistut ja varmasti mietit haluatko itse enää yrittää ihmisen kanssa joka ei ole varma tunteistaan sinua kohtaan... Ei hätää :hug:

Oletteko olleet kauan yhdessä? Rakkaus saattaa pitkissä suhteissa hiipua välillä, mutta heräilee kyllä eloon, kun siihen hiillokseen vähän puhaltaa. Tärkeintä silloin on tahto elää juuri tuon ihmisen kanssa. Löytyykö sitä teiltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Oletteko olleet kauan yhdessä? Rakkaus saattaa pitkissä suhteissa hiipua välillä, mutta heräilee kyllä eloon, kun siihen hiillokseen vähän puhaltaa. Tärkeintä silloin on tahto elää juuri tuon ihmisen kanssa. Löytyykö sitä teiltä?

Minulta löytyy, miehestä en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Minulta löytyy, miehestä en tiedä.

Siitä teidän pitää jutella yhdessä. Kaikkea hyvää toivon teille :flower:

itse tulin etsimään että mitä ihmiset tekee silloin kun ei teidä enää rakastaako toista vai ei, ite olen miettinyt jonkun aikaa sitä että jaksaako enää, kun ei ole enää iloinen kun menee himaa, ei enää oikein tunne toista kohtaa yhtä paljon kuin aikaisemmin, itse olimme kihloissa melkein 3 vuotta ja tunnettu melkein 4 vuotta mutta alkaa vain tuntuu siltä ettei enää rakastais muuten kuin kaverina, mutta juttelun jälkee tyttöystäväni sanoi minulle että ihan sama miten elämääni elän, vaikka teltas sillan alla ilman safkaa, sen jälkee tuli tosi paha mieli kun silloin vasta tajusin kuinka paljon hän kuitenkin vielä rakastaa minua mutta toivon ainakin että teillä tulisi olemaan vaikka kaikki kuin silloin kun tapasitte=/ itse miehenä ainakin sanon että itse ainakin tarvitsen hetken aikaa miettiä mitä minä oikein nyt aijon kuitenkin kun sisimmissäni rakastan mutta ajattelen toisin.

ps. anteeks oma tämän päivän tapahtuman kulku mutta toivon teidän puolesta että yhteis elo löytyy pian<3

Yhteistyössä