mä voin opettaa sua joogaamaan 100 kertaa paremmin aamuyöstä taksijonossa ku kukaan guru :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Swidu kun mulla on toi joogakurssi, muuten olisit saanut minusta LAATUseuraa
ei aina uskalla, tiedä mitä saa päähänsä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Miksei uskalla?
hitto vie jos haluttaa, nii antaa mennä vaa...
niin, voi vaikka tulla otettua kalja ja 30 mielialalääkettä.Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:ei aina uskalla, tiedä mitä saa päähänsä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Miksei uskalla?
Haistas vaikka vittu. Et tosiaankaan taida ymmärtää mikä on olo jos on TOSI paha olo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin, voi vaikka tulla otettua kalja ja 30 mielialalääkettä.Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:ei aina uskalla, tiedä mitä saa päähänsä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Miksei uskalla?
anteeksi, en tiennyt et tää on sulle arka aihe...Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Haistas vaikka vittu. Et tosiaankaan taida ymmärtää mikä on olo jos on TOSI paha olo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin, voi vaikka tulla otettua kalja ja 30 mielialalääkettä.Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:ei aina uskalla, tiedä mitä saa päähänsä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Miksei uskalla?
Mene kommentteinesi hevonhelvettiin!
Jos Taarella on paha olla, niin pientä ymmärrystä, sinä siihen et tosin taida pystyä.
Ei mulle niinkään mutta sinä et voi tietää Taaren oloa, toisin kuin minä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anteeksi, en tiennyt et tää on sulle arka aihe...Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Haistas vaikka vittu. Et tosiaankaan taida ymmärtää mikä on olo jos on TOSI paha olo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin, voi vaikka tulla otettua kalja ja 30 mielialalääkettä.Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:ei aina uskalla, tiedä mitä saa päähänsä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Miksei uskalla?
Mene kommentteinesi hevonhelvettiin!
Jos Taarella on paha olla, niin pientä ymmärrystä, sinä siihen et tosin taida pystyä.