Kun te suututte:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Jatkakaa otsikon lausetta. Mitä tapahtuu kun sinä suutut? :)

Mä olen suhteellisen paha suustani ja jos lapset ei ole paikalla lentää sananen jos toinenkin. Lapsien ollessa paikalla murjotan. Häviä paikalta ettei tuu huudettua..
Niin kauan murjotan että mies tulee pyytämään anteeksi ja haluan että hän tulee sopimaan. Lepyn kyllä heti, etten pitkä vihainen ole.

Olen kova ääninen..saatan kirota päräyttää..

Ja sitten lenkkarit jalkaan ja baanalle-kunnon hikirääkki lenkillä ja viha ja kiukku katoo.

Ja tietysti itku tulee...kaikki on niin siitä kiinni mistä suuttumus/viha johtuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huudan, huudan ja huudan isommista ja pienemmistä jutuista. Ja jos isompi juttu niin saatan olla suht pitkäänki tosi pahalla päällä ja tiuskia ja miehelle vastailla ykstavuisesti.
Jonku kerran oon ottanu auton pihasta ja lähteny parin tunnin ajelulle. Jonku kerran sit lenkille. Ja yhden äitienpäivän istuin tuolla talontakana metässä isolla kivellä. Et kyllä näitä löytyy..

[QUOTE="vieras";23292558]Huudan, huudan ja huudan isommista ja pienemmistä jutuista. Ja jos isompi juttu niin saatan olla suht pitkäänki tosi pahalla päällä ja tiuskia ja miehelle vastailla ykstavuisesti.
Jonku kerran oon ottanu auton pihasta ja lähteny parin tunnin ajelulle. Jonku kerran sit lenkille. Ja yhden äitienpäivän istuin tuolla talontakana metässä isolla kivellä. Et kyllä näitä löytyy..[/QUOTE]

peesi tähän, suunnilleen samoja tekoja, enkä ole lainkaan ylpeä luonteestani tuossa suhteessa :(

Mulla on muutenkin suht kova ääni joten suuttuessa äänenvoimakkuus kohoaa johonkin uusiin ulottuvuuksiin :D Lapsille huudan harvoin, korotan ääntäni kyllä suuttuessani. Jos lapset eivät ole lähellä, kiroan ihan surutta. Ja jos olen oikein vittuuntunut, mulle tulee sellainen omituinen hymy naamalle. :D

En huuda, en heittele tavaroita, mutta jos todella suutun, niin kiroilen (paljon) ja olen tosi kovapäinen. Yritän keksiä asioita mitkä vituttaa toista, ja lauon sitten sellaisia...

Yhteistyössä