Kun te ajatte autolla... (Tosi tyhmä kyssäri ja on k-18)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
...ja näette jonkun auton tien vieressä parkissa vilkku oikealle vilkuttaen, huomaatte että siellä on ihan komea mies puolinen henkilö ykkösellä.
Katsotteko ohi ajaessanne sitä miestä? :whistle:

Itse en koskaan ennen eilistä ole katsonut, ainakaan sillä mielellä että haluaisin mitään erityistä nähdä. Yleensä ukot on olleet keski-ikäisiä, kaljamahaisia ällötyksiä. :x Eilen sitten näin sellasen nuoren pojan klopin joka oli varmaan just kortin hankkinut. Mun oli jostain syystä ihan pakko katsoa kun ajoin ohi, että millainen hällä on... Jos edes vilaukselta näkisin...

Jäin jälkeenpäin ihmettelemään omaa käytöstäni, että mikä hitto jonkun vieraan hepissä on niin kiinnostavaa. Mua nolotti niin kamalasti kun ajattelin asiaa itsekseni. :ashamed: Kunnes tänään taas sama toistui... :o

Mikä hitto mulla on? Älkääkä vaan sanoko että olen sen puutteessa. :snotty: :xmas:
Mulla on ihan pervo olo :ashamed:

Musta se on niin typerää ja junttia toimintaa, että tuijotan ihan vaan sen takia, että äijät tajuais typeryytensä. Jos en kestä katsoa niin käännän sitten päätä silmät kiinni tai aurinkolasit silmillä.:D

Yhteistyössä