Kun tapaa miehen baarissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn...

Vieras
ja lähtee sen mukaan jomman kumman kotiin ja päätyy sänkyyn.. Onko se teidän mielestä sopimatonta.
Näin ei käy usein, mutta ehkä kerran parissa kuukaudessa.

Mikäpä siinä, vaihtelu virkistää.

Mä olen kyllä aikamoinen kiertopalkinto, jos se meinaa sitä että viedään tuntematon himaan ja naidaan, mulla vaan ei oo mainetta kun ei oo tapana leveillä :D

Terveisin vuoden sisään 31 eri panoo :D

Jos oot vapaa, niin ei siinä mitään väärää ole. Kivaa tietty, jos miehetkin on vapaita.

Joskus teini-iässä puhuttiin kiertopalkinnoista, näin aikuisena ei kysellä tai kerrota tai pidetä kirjaa siitä kuka nai kenenkin kanssa ja kuinka usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Mä olen kyllä aikamoinen kiertopalkinto, jos se meinaa sitä että viedään tuntematon himaan ja naidaan, mulla vaan ei oo mainetta kun ei oo tapana leveillä :D

Ei oo tapana leveillä? :D:D

Mut ap, ei tuossa mitään pahaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Vaikka itte pitää suunsa kiinni niin moni miehistä puhuu, ne puhuu jotka näkee sun lähtevän miehen kanssa. Äkkiä sen maineen saa.

Siis tarkotat varmaan yhdenillanjuttua, mutta kirjoitit sen vähän pitkästi :) :) Mitä sopimatonta siinä olisi?! Jos molemmat on aikuisia ja vapaita, niin ihan normaaliahan se on.

No eiköhän suurin osa vapaista ihmisistä tuota harrasta. En mä koskaan potenut morkkiksia, paitsi jos aamulla huomas että äijä oli ihan kauhee, eikä älynny lähteä heti menemään. Ja tuon mun nykyisen ukonkin piti olla vaan yhdenillan juttu, mutta eipä ole vieläkään lähtenyt :D

Yhteistyössä