Kun tässä nyt näistä kaupoista on keskusteltu, niin

Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Citymarket taitaa olla se yleisin, ja muut K-ketjun kaupat. Haluan Valion maitoa, eikä sitä täällä ainakaan saa S-ketjun kaupoista, prkl. Käyn kuitenkin myös S-marketissa, haen sitten vaan maidon muualta. Lähikauppana on Valintatalo, sieltäkin käyn välillä hakemassa jotakin.

Aika usein ostan lihat ja kalat kauppahallista, ainoastaan jotain jauhelihaa marketista.

Mitä?? Kyllä Hämeenmaan S-kaupoissa ainakin on Valion maitoa!
Mä en oo noissa meidän lähialueen S-kaupoissa nähnyt Valiolta muuta kun niitä "erikoismaitoja". Tavallista maitoa ei ole näkynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Citymarket taitaa olla se yleisin, ja muut K-ketjun kaupat. Haluan Valion maitoa, eikä sitä täällä ainakaan saa S-ketjun kaupoista, prkl. Käyn kuitenkin myös S-marketissa, haen sitten vaan maidon muualta. Lähikauppana on Valintatalo, sieltäkin käyn välillä hakemassa jotakin.

Aika usein ostan lihat ja kalat kauppahallista, ainoastaan jotain jauhelihaa marketista.

Mitä?? Kyllä Hämeenmaan S-kaupoissa ainakin on Valion maitoa!
Mä en oo noissa meidän lähialueen S-kaupoissa nähnyt Valiolta muuta kun niitä "erikoismaitoja". Tavallista maitoa ei ole näkynyt.

Outoa! Anna palautetta kauppaan! Siis myykö ne vaan ruotsalaista maitoa? Tosi kummallista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Citymarket taitaa olla se yleisin, ja muut K-ketjun kaupat. Haluan Valion maitoa, eikä sitä täällä ainakaan saa S-ketjun kaupoista, prkl. Käyn kuitenkin myös S-marketissa, haen sitten vaan maidon muualta. Lähikauppana on Valintatalo, sieltäkin käyn välillä hakemassa jotakin.

Aika usein ostan lihat ja kalat kauppahallista, ainoastaan jotain jauhelihaa marketista.

Mitä?? Kyllä Hämeenmaan S-kaupoissa ainakin on Valion maitoa!
Mä en oo noissa meidän lähialueen S-kaupoissa nähnyt Valiolta muuta kun niitä "erikoismaitoja". Tavallista maitoa ei ole näkynyt.

Outoa! Anna palautetta kauppaan! Siis myykö ne vaan ruotsalaista maitoa? Tosi kummallista...
Siis siellä on Valiolta vaan luomumaitoa ja olisko jotakin laktoositonta/vähälaktoosista myös. Oon sitä tässä kironnut jo jonkin aikaa, täytynee laittaa palautetta. Enkä usko että voisin niin sokeakaan olla, etten vaan olis huomannut. Kaikki maidot kuitenkin pitäis olla samassa hyllyssä.
 
S-marketissa useimmiten, se on tos lähellä. Pikaostoksia varten on alepa, ja jos oikein ottaa asiakseen lähtee ostoksille, niin suuntaan prismaan.
En pidä k-kaupoista... Jostain syystä ne ei vaan saa mua innostumaan, ja mun mielestä s-ryhmä on edullisempikin :) Tässä siis ihan vierekkäin sekä k- että s-ryhmän kauppoja.
 
Prismassa isommat ostokset, s-marketista (1 km päässä ) täydennystä ja valintatalosta (100m) jos vielä jotain pientyä puuttuu. Lidlissä silloin tällöin hakemassa jotain tiettyjä herkkuja.

Citymarket on täällä aika kallis ja lähi k-marketissa en enää käy kun möivät mätiä muikkuja.
 
vieras
Prismassa yleensä käydään, lähikauppana on K-market, sieltä haetaan jos tarvii jotain pientä eikä jaksa markettiin asti. K-marketissa monesti myös Plussa-kortilla hyviä tarjouksia.
 
Keittiönoita
Ainoa vakiokauppa on Siwa. Maitoja en nimittäin jaksa kantaa kauempaa. Lihat ostan tilanteesta riippuen Sellon Citymarketista ( varsin hyvä luomulihavalikoima ) ja joskus myös Myyrmannin Citymarketista ( saattaa olla joskus luomulihaa ) , keskustan Stockmannilta tai Eat&Joysta. Teet ostan aina Ouncesta. Ruohonjuuressa ja Punnitse & säästä -kaupoissa pyrin käymään ainakin kerran kuukaudessa. Näistä ostan mm viljatuotteita, himalajan vuorisuolaa, hunajaa, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä yms. Juurekset, muut kasvikset ja hedelmät vaihdellen sieltä, mikä on sopivasti matkan varrella. Lidlistä tuoremehuja ja säilykkeitä.
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lidl, Citymarket ja Prisma, kaikki on lähellä ja valitsen kaupan sen perusteella mitä olen hakemassa. Fiilistä siitä, että olen tärkeä, haen muualta kuin ruokaostoksilta.:D

Minulle ei ole ihan sama, onko kassa naama happamana maksaessani yli 100 ? viikonloppuostoksia :)
Mulle on aivan yks ja lysti onko kassa happamana maksaessani yli 100 viikonloppuostoksia. Tosin on se yks ja lysti vaikka oisin maksamassa maitopurkkia.
 
CM
Cittarissa käyn. On halvempi, parempi valikoima varsinkin tuoretuotteissa, kassoja on riittävästi auki. Pienemmät täydennysostokset tossa lähimmässä kaupassa joka sattuu olemaan K-kauppa myös.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Mulle on aivan yks ja lysti onko kassa happamana maksaessani yli 100 viikonloppuostoksia. Tosin on se yks ja lysti vaikka oisin maksamassa maitopurkkia.
Mä arvostan kyllä hyvää palvelua, mutta en odota saavani sitä asioissa, jotka osaan itsekin. Siwasta ja Cittarista osaan tehdä ostoksia ilman myyjien apuakin, mutta esim Eat&Joyssa ja Ouncessa arvostan myyjien tietotaitoa.

 
meillä
Meillä tilanne on se, että kaikki lähikaupat kuuluu S-ketjuun ja hinnat sen mukaiset. Taisi olla tutkitusti suomen kallein Alepa tässä meidän kulmilla... Ei siis mitään kilpailua täällä ja ärsyttää ihan suunnattomasti. Yritetään käydä niissä mahdollisimman vähän ja kaydään kauempana olevassa K-marketissa ja Citymarketissa. Turhaa ajelua ei juuri tule kun käydään kaupassa töistä tullessa.
 

Yhteistyössä