Kun täällä näyttäis siltä, et osaatte auttaa pukeutumisessa

niin mulla on ISO ongelma. Luokkakokous lähenee eikä mulla ole edelleenkään vaatetta. Multa löytyy kaapista sellanen samettia(?)kangasta oleva tumman ruskea hame, ihana, mä tykkään siitä. Ja paidaksi laitan myös ruskean paidan. Mutta pitääkö mun nyt lähtee ostaa niinku kengät sitä varten. Multa löytyy vaaleanpunaiset tollaset mokkakengät. Toki, jotain vaaleanpunaista pitäis kai asusteeseen löytyä, kun tyhmältähän ne kengät näyttää muuten.
Kertokaa edes mistä vois löytyä vaik vaaleanpun. pieni laukku tai vastaava? Mä en oo mikään muotitietoinen, mut tuo nyt on selvää, et kenkiä en voi pelkästään laittaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:42 Venus kirjoitti:
Ei musta kyllä. Siinä sattuu samaa väriä mitä mulla olis sitte paidassakin. Eikä noi kengät nyt ihan vaaleanpunaiset ole, pikkasen tummemman sävyiset.
Tuo laukku on varmaankin sun? :)
on, mutta mä olen sitä myymässä, kun se ei ole oikein mun tyylinen.. =)
säästyisit kaupassa juoksemiselta :D ? se on benettonin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:42 vieras kirjoitti:
Mietin, ett sopisko siihen hameeseen pusero, jossa olis vaaleanpunaista ja ruskeaa? Olis aika herkullisen näköinen yhdistelmä.
Mä en omista sellasta puseroa missä olis vaaleanpunaista. Tässäpä se juttu onkin. Enkä jaksais lähtee ettii yhtä puseroa, varsinkaan noiden lasten kanssa. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:43 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:42 Venus kirjoitti:
Ei musta kyllä. Siinä sattuu samaa väriä mitä mulla olis sitte paidassakin. Eikä noi kengät nyt ihan vaaleanpunaiset ole, pikkasen tummemman sävyiset.
Tuo laukku on varmaankin sun? :)
on, mutta mä olen sitä myymässä, kun se ei ole oikein mun tyylinen.. =)
säästyisit kaupassa juoksemiselta :D ? se on benettonin...
Laitoin sulle yy:tä! :wave:
 

Yhteistyössä