kun taaperolle tulee nälkä... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: :laugh:

Mä kuopusta odottaessa nukahdin joku kerta sohvalle sekunniksi ja esikoinen herätti iloisesti huutelemalla äitiä. Pojalla oli naama ihan ruskea ja eka ajatus oli että ei perkele nyt se on keksiny kaivella kakkaa vaipastaan :x
Onneks ei, olikin vaan käynyt kaakaojauhepussilla :laugh: :D

Ihana :heart:
Meidän taapero ( 1v 5kk ) on alkanu keittiön kaapista etsimään tavaraa ja siellä oli kissojen 'raksupussi'. Ensin kaatoi osan lattialle, sitten haki leikkihuoneesta leikkiastiaston lautasen ja teki siihen annoksen, nosti kaappiin ja sulki oven :D

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Aivan :heart: meillä haetaan esim leipäpussi tai banaani omatoimisesti. Hiutaleita tms ei vielä oo kaadellu.
Meil on kerran jos toisenkin poika ite ottanut murot ja kulhon... sit on kaatanut viel maidon ja joskus sitä maitoa on ollut pöydälläkin... kuuluu vaan "hups, anteeks äiti se oli vahinko"... eipä siin vaihees ole voinut muuta kuin hymyillä.
:heart:

Mulle tuli tuosta ihan mieleen, kun aikanaan imetin kuopusta sai esikoinen sillä aikaa päähänsä mennä jääkaapille. Oli sitten ottanut täyden ison paketin kanamunia ja hakkasi melkein kaikki muussiksi lattialle + sohvalle ennen kuin ehdin hätiin... Oli tooooosi kivaa siivota. Sen jälkeen en enää uskaltanut jättää esikoista hetkeksikään pois näkyvistä kun imetin.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mulle tuli tuosta ihan mieleen, kun aikanaan imetin kuopusta sai esikoinen sillä aikaa päähänsä mennä jääkaapille. Oli sitten ottanut täyden ison paketin kanamunia ja hakkasi melkein kaikki muussiksi lattialle + sohvalle ennen kuin ehdin hätiin... Oli tooooosi kivaa siivota. Sen jälkeen en enää uskaltanut jättää esikoista hetkeksikään pois näkyvistä kun imetin.

meillä on tuo taapero myös kerran seisonut keittiön tuolilla, ja heitellyt kananmunia paketista lattialle, ihana oli siivota :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
meillä on tuo taapero myös kerran seisonut keittiön tuolilla, ja heitellyt kananmunia paketista lattialle, ihana oli siivota :D

Juu, kanamunat on mukavan limasta ja liukasta, ei mitään helppoa siivottavaa. Meille tulikin lapsilukko jääkaapin oveen tuon jälkeen :whistle:

Yhteistyössä