Kun suuttuu teinille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Minä olen aina ollut sitä mieltä että vaikka kuinka menee sukset ristiin kersojen kanssa niin täytyy osata puhua. Mutta mutta tapahtuipa (näinkin varhain aamulla:) ) että suuttuin teinille niin pahoin että en voinut sanoa teinille kuin "Ole hyvä, älä puhu nyt mulle mitään" Teini yritti pyydellä anteeksi tekosiaan mutta olin niin vihainen että en voinut sanoa hänelle mitään.

Onneksi lähti kouluun ja minulla on vähän aikaan miettiä mitä sanon hänelle ja minkälaisen rangaistuksen hänelle annan.

[QUOTE="äippä";22000572]Minä olen aina ollut sitä mieltä että vaikka kuinka menee sukset ristiin kersojen kanssa niin täytyy osata puhua. Mutta mutta tapahtuipa (näinkin varhain aamulla:) ) että suuttuin teinille niin pahoin että en voinut sanoa teinille kuin "Ole hyvä, älä puhu nyt mulle mitään" Teini yritti pyydellä anteeksi tekosiaan mutta olin niin vihainen että en voinut sanoa hänelle mitään.

Onneksi lähti kouluun ja minulla on vähän aikaan miettiä mitä sanon hänelle ja minkälaisen rangaistuksen hänelle annan.[/QUOTE]

Mun mielestä osasit kyllä toimia mahtavasti :)
Et päästänyt mitään harkitsematonta suustasi, ja teinikin taisi tosiaan ymmärtää, että taisi tulla moka.

Toihan oli täydellisen hyvin hoidettu tilanne, et menettänyt hermojasi ja huutanut pää punaisena :) Onnittelut, teinit osaavat ärsyttämisen taidon, tahallaan tai tahattomasti. Voimia meille teinien vanhemmille!

Inhottaa kun juuri oltiin ajateltu että nyt saada talous kuntoon ja voidaan ostaa kersoille vaatteita mutta meidän lompakoihin tuo sadan euron lovi on paljon rahaa joten eipä ostetakaan vaatteita.

Tämä teini on meillä esikoinen eli harjoituskappale näihin teinien kommervenkkeihin, ehkä opitaan jotain ennenkuin nuo muut tulevat murkkuikään:)

Yhteistyössä