Kun sukupuolesta on tullut paha asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 931
19 190
113
Joku nettikirjoittaja sanoi joskus hyvin, että jos joku asia on kielteinen ja negatiivinen niin sitä pyritään peittämään.
Kahdelle perus-sukupuolelle on käynyt näin.
Asia josta ihmisen pitäisi iloita eli oma sukupuoli, on käännetty kartettavaksi asiaksi.

Mutta sukupuolet pitäisi säilyttää, mutta stereotyyppisestä sukupuoliajattelusta pitäisi päästä pois. Mä olen joissain asioissa karskimpi kuin mun mies ja päinvastoin hän on joissain asioissa pehmeämpi. Voi olla karski nainen mut silti hän on nainen.

Sinkkonen ei ole mulle mikään oppi-isä, mutta hän on harvoja jotka enää on perinteisen mallin kannalla. Mitä tapahtuu sitten kun hän eläköityy? Psykiatria on sen jälkeen joidenkin epämääräisten mies-naisten vallassa.

"Ohjeeni on, että lasta pitää katsoa. Jos tytär haluaa leikkiä kuormureilla ja olla johtajana, niin olkoon. Jos poika ei tykkää rajuista leikeistä, vaan on herkkä, niin olkoon. Mutta ei siltä pojalta tarvitse pippeliä viedä, eikä tytöltä pimppiä. Kyllä heillä anatominen sukupuoli on. "

https://www.is.fi/perhe/art-2000005448298.html

Nniii.

Mä en edes tajua koko puheenaihetta. Kun mitä väliä sillä on. Mun puolesta kukin olkoot mitä haluaa ja siinä se sit jo olikin.

Taitaa olla ihan liian vähän ihmisillä oikeaa tekemistä kun jaksetaan toisten asioista tehdä omia asioita. Tai jotain. :confused:

Nniii.

Mä en edes tajua koko puheenaihetta. Kun mitä väliä sillä on. Mun puolesta kukin olkoot mitä haluaa ja siinä se sit jo olikin.

Taitaa olla ihan liian vähän ihmisillä oikeaa tekemistä kun jaksetaan toisten asioista tehdä omia asioita. Tai jotain. :confused:
Jos luet tuon iltiksen artikkelin niin kyllä tää asia koskettaa päivähoitoa ja varmasti kohta kouluja.
Lapsia aletaan tietoisesti ja suunnitelmallisesti kasvattamaan joksikin identiteetiltään sekasotkuiksi.

Jos luet tuon iltiksen artikkelin niin kyllä tää asia koskettaa päivähoitoa ja varmasti kohta kouluja.
Lapsia aletaan tietoisesti ja suunnitelmallisesti kasvattamaan joksikin identiteetiltään sekasotkuiksi.

No se on joo, idioottimaista.

Kun eihän sillä, mitä pöksyistä löytyy, oikeasti ole kellekään muulle merkistystä.

Tai ei ainakaan saisi olla.

Muutenkin hullua touhua nykypäivänä. Aiemmin sitä vaan kasvettiin ja opittiin ja nyt ei muka tuu kunnon aikuisia ilman kaikenmaailman kasvatussuunnitelmia sun muita.

• Tykkää
Reactions: Echo
Vihdoinkin media antaa myös jollekin järkevälle ihmiselle puheenvuoron. Ihmeen kauan on kestänytkin.

Minä haluan käyttää naisten vessaa, koska en halua vaihtaa esimerkiksi sukkahousuja miesten läsnäollessa tai en halua pelätä itseni tai tyttäreni tulevan raiskatuksi yleisessä sukupuolineutraalissa vessassa. Haluan juhlia isänpäivää, koska minulla on isä. Haluan myös lasteni tietävät, mitä sukupuolta ovat.

Arvot ovat täysin vinksallaan, kun olemattoman pienen vähemmistön takia aletaan muuttamaan koko suuren enemmistön sukupuoli-identiteettiä ja vapauksia.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ihan turhaa kouhotusta ja asioiden sotkemista. Ympäristö itse on mennyt sekaisin trendihomouksien, transsukupuolisten, sukupuolettomuuden sun muun kanssa. Unohdetaan perusasiat.

Lapsi on lapsi. Antaa hänen leikkiä ja mm.leikin kautta määritellä rauhassa itseään. Vanhemman ja ympäristön tehtävä on oppia olemaan aidosti kiinnostunut lapsesta juuri sellaisena aitona omanlaisena yksilönä ja hyväksymään hänet sellaisenaan.

• Tykkää
Reactions: Echo ja AivanSama
Ihan omituiseks on mennyt! Oksettavaa suorastaan! Ei oo joillain järkeä, eikä näköjään oikeaa elämää, kun pitää alkaa paskatikusta vääntää asiaa!

Tarttuisivat samalla innolla maailman nälänhätään ja tuhoon ja ilmastomuutokseen, niin saisivat edes jotain järkevää ehkä aikaan!

On hienoa olla m1es: voi ahdistella naisia ja jutustella rivoja. Työaika kuluu aikuisviihdettä katsellessa ja yöt naisvaltaisella palstalla röllimässä. (y) Toista se on teillä naisilla, raadatte niska limassa kodin ja lasten parissa, olette umpitolloja narautettavia ja rapistuminen alkaa jo 25v iässä. :cry:

Nniii.

Ongelma taitaa olla se, että vanhemmat päättää lapsen puolesta, ettei tällä saa olla sukupuoli- identiteettiä. Mikä on muuten todella sairasta.

• Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Echo
Ihan turhaa kouhotusta ja asioiden sotkemista. Ympäristö itse on mennyt sekaisin trendihomouksien, transsukupuolisten, sukupuolettomuuden sun muun kanssa. Unohdetaan perusasiat.

Lapsi on lapsi. Antaa hänen leikkiä ja mm.leikin kautta määritellä rauhassa itseään. Vanhemman ja ympäristön tehtävä on oppia olemaan aidosti kiinnostunut lapsesta juuri sellaisena aitona omanlaisena yksilönä ja hyväksymään hänet sellaisenaan.
Annetaan lapsen määritellä rauhassa itsensä ja hyväksytään hänet sellaisena kuin hän on, kunhan ei ole homo tai trans tai androgyyni, näinhän sä halusit sanoa.

Kyllä maailmaan luonnottomuuttakin mahtuu.

Se on ok. Itselläkin varmasti jotain "ongelmia" joita ei nyt kyllä tule mieleen.

Mutta emmä tee luonnottomasta normia ja sysää sitä vielä lapsien niskaan vaan koska en hyväksy sitä että muut haluavat jatkaa luonnollisilla vesillä.

Kyllä maailmaan luonnottomuuttakin mahtuu.

Se on ok. Itselläkin varmasti jotain "ongelmia" joita ei nyt kyllä tule mieleen.

Mutta emmä tee luonnottomasta normia ja sysää sitä vielä lapsien niskaan vaan koska en hyväksy sitä että muut haluavat jatkaa luonnollisilla vesillä.

Pakko huomauttaa ettei se ole luonnotonta vaan luonnon monimuotoisuutta.

Tytöt on tyttöjä, pojat poikia, miehet miehiä ja naiset naisia, intersukupuoliset intersukupuolisia. Seksuaalinen suuntautuminen jokaisen edellä mainitun oma asia tai jos nainen kokee olevansa mies tai toisinpäin.
Typerää lähteä tekemään joka asiasta sukupuolineutraalia.
Asioista tekemällä tehdään vaikeampia kuin ne oikeastaan ovat.
Läheisen päivästä sen verran, että fakta on se, että jokaisella on biologinen isä ja äiti, olipa sitten kuvioissa mukana tai ei. Isänpäivä sekä äitienpäivä tulee olla, lapset voivat sen kortin askarrella näiden pyhien edellä mummolle tai papalle tai jollekin muulle läheiselle, jos vanhempaa ei ole.

Tytöt on tyttöjä, pojat poikia, miehet miehiä ja naiset naisia, intersukupuoliset intersukupuolisia. Seksuaalinen suuntautuminen jokaisen edellä mainitun oma asia tai jos nainen kokee olevansa mies tai toisinpäin.
Typerää lähteä tekemään joka asiasta sukupuolineutraalia.
Asioista tekemällä tehdään vaikeampia kuin ne oikeastaan ovat.
Läheisen päivästä sen verran, että fakta on se, että jokaisella on biologinen isä ja äiti, olipa sitten kuvioissa mukana tai ei. Isänpäivä sekä äitienpäivä tulee olla, lapset voivat sen kortin askarrella näiden pyhien edellä mummolle tai papalle tai jollekin muulle läheiselle, jos vanhempaa ei ole.

(y) Notta niin!

Yhteistyössä