Tietkö. Olin justiinsa aikeissa kirjoittaa IHAN vastaavasta.
Me ollaan oltu yhdessä iät ja ajat. Ihan kakaroista saakka. Meillä kolme lasta, kaikki jo koululaisia.
Mies ei ole koskaan ollut tunteitansa näyttävää sorttia. On sellainen sulkeutuva ja töksäyttelijä. Itse olen tosi sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.
Meillä on seksiä,2-3krt/kk. Mutta se on HYVIN säännönmukaista. Siihen ei sisälly oieastaan ikinä suutelemista. En oikeastaan edes muista, koska oltaisiin oikeesti suudeltu viimeksi.
Hellyyttä meillä ei ole. Ei vaan yskinkertaisesti ole. Ikinä hän ei tule halaamaan.Ikinä ei pyydä kainaloon. Saattaa läppästä takapuoleen, tai kutittaa jalkapohjaa sohvalla. Muuta ei.
Synttärinäni en ole saanut halia/suukkoa vuosiin. Tänävuonna hän huomasi että "oho,ainiin sulla on synttärit" ja that´s it.
Hän menee aikaisten työaikojen takia nukkumaan jo klo 21 ja minä joskus puolenyön maissa. Viikonloppuna lauantai on mahdollinen "seksipäivä".
Ja nyt, nyt minuun on ihastunut "eräs". Voi luoja, miten se jo pelkkänä ajatuksena tuntuu ihanalle.
MIKSI minä olen tässä. MIKSEN lähde??? Jaa-a. En halua loukata. Enkä edes tiedä mitä asuntovelan kanssa tehtäisiin...Mutta me todellakin olemme toistemme kämppiksiä vaan.
Silti sisälläni huutaa kysymys ;haluanko elää näin loppuelämäni??! Mitä sitten kun lapsetkin lentävät pesästä? Haluanko olla sisältä kuollut jo alle nelikymppisenä?
Mutta sitten taas toisaalta iskee huoli, että haluaisiko mua enää ketään? Olisinko sitten yksin? Voi että, minä NIIN ymmärrän sun tunteet. *halaus*