Kun sim kortin vaihtaa uuteen puhelimeen ni ne viestithän katoaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhassa vara parempi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhassa vara parempi?

Vieras
ainakin enne mulla on näin käynyt ja ne viestit ON ollut sim kortilla,ei puhelimen muistissa.
No ensin en ollut valmis vaihtamaan sitä korttia toiseen puhelimeen kun halusin säilyttää exän viestit ja nyt kun haluisin ottaa uuden puhelimen ni en voi koska nyt mulla on mun ihastuksen viestejä siellä joita en halua poistaa. Niin että miten miten mahtais käydä jos riskeeraan? Niin ihania viestejä ihastukselta et en halua niitä hävittää.

Ne viestit on joko siinä kortilla tai puhelimessa, eikä ne katoa vaikka kokeilisit sim-korttia toiseen puhelimeen. Älä heivaa vanhaa kännykkää, jos viestit on puhelimen muistissa, mulla on viestit muistikortilla. Käytettävän muistin saa valita, siis tallentuuko viestit puhelimen vai muistikortin muistiin.

Mulla on kyllä joskus jäänyt puhelimeen viestejä. Esim kun oon saanut käyttööni jonkun toisen vanhan puhelimen, onkin sielä ollut henkilökohtaisia vistejä joltakin mulle tuntemattomalta.

[QUOTE="joo";26828441]os tuntuu siltä että viestit "katoaa" säilytä se vanha kännykkä voithan sä ain välillä vaihtaa simiä siihen ja katella niitä viestejä sitten[/QUOTE]
Kysymys: miksi se sim-kortti pitäisi siirtää vanhaan luuriin, jos viestit sijaitsevat puhelimessa?

kyllä ne on sim kortilla kun tuolla puhelimessa niin on et sim kortilla niin ja niin monta viestiä ja puhelimen muistissa 0 viestiä mut niinkin on joskus käynyt et viestit on kadonnut vaikka ne on ollut kortilla.

mulla kaikki viestit sim-kortilla ja nyt, kun siirsin sim-kortin toiseen puhelimeen, viestit eivät siirtyneet mukana.
ja kyllä harmittaa :( vanha kapula on säilytettävä noiden viestien takia...

Just niin,en minäkään halua et ne katoaa mutta se on riski. Jos olisin tajunnut et mun eläämään tulee uus tuttavuus joka laittaa ihania viestejä ni olisin siinä välissä voinut vaihtaa sen mutta kun en toisaalta ollut valmis hävittämään exänkään viestejä. Ja mun tuurilla ne exän viestit tietty säilyy ja nää uudet häviää kokonaan. ja niitä viestejä on kiva lukea joskus vaikka töissä tauon aikan ni ei siinä ole mitään järkeä et kannan sit vanhaa kapulaa sen takia mukana. Ehkä sitten pakko vaan pitää tota vanhaa karvahattu mallia niin kauan et menee rikki.

[QUOTE="Vieras";26828714]Mikä puhelin on kyseessä? Jos Nokialainen, niin voit siirtää ne PC Suiten kautta läppärille ja lukea niitä tietokoneelta.[/QUOTE]

vanha on nokialainen mutta en muista mikä kun ei mulla ole sen ohjekirjoja enää.