M
Milero
Vieras
eli mieheni katselee muita naisia ja se on ihan ok,kyllä munkin silmät kääntyvät komean uroon nähdessäni ja kaikkihan sitä tekevät,mutta pakko sanoa,että joskus kuitenkin tökkii kun mies alkaa hehkuttamaan naisen tissejä tms..joo kyllä,mulla on joinakin päivinä hieman huono itsetunto joskus taas tunnen itseni maailman kauneimmaksi,riippuu päivästä
kun en vaan oikein tiedä mikä on homman nimi...aika monesti tulee fiilis että mies esim..kehuu jotain naista mut samalla odottaa miten reagoin ja jos en ole huomaavinaan hän tuntuu yltyvän enemmän kehumaan isoja tissejä ja itselläni on tosi pienet joten jos itsetunto saa kolauksen niin...no aina noista tokenee,lähinnä se on ärsyttäväää ja lapsellista toi käytös.Mä olen itsekin tasan 3 kertaa kehaissut vuoden yhdessä olon aikana jotain miestä(vatsalihaksia) ja kerran oli alastonkuva miehestä lehdessä niin johan sai kumppani sätkyt!! repi lehden kädestä ja valitti,että sori vaan kun hänellä ei ole tuollaisia vatsalihaksia..tuli olo et hän olis mustis ja onko asian laita niin et hän yrittää mua saada mustikseksi jutuillaan? suhteemme alussa hän teki tätä todella paljon ja kertoi että oli yhteisen tuttumme kanssa ollut säpinää ennen meitä..vastasin että mitä siitä,ei mua kiinnostanut ja siitä alkoi se imelä esiintyminen sille leidille aina kohdatessamme.Vähän meitsillä paloi pinna siinä sitten ja pistin miehen puhutteluun et mitä tää kaikki meinaa ja miks hänellä on koko ajan tarve retostella joillain naisilla..mies näytti erittäin järkyttyneeltä ja nololta mut puhuttiin asiasta rauhallisesti ja sanoin et saatan pahoittaa joskus mieleni eikä se tunnu aina niin kivalta...mies sanoi et hänellä ja tällä leidillä ei ole ikinä mitään ollutkaan eli valehteli koko asiasta,mutta ei osannut sanoa miksi...en tajua? oli lähinnä sitä mieltä et mulla on huono itsetunto jos en kestä hänen sanomisiaan,eli mitään vastauksia en saanut mihinkään joten annoin asian olla..mitä hittoa tässä nyt pitäis???