Kun silmät vaeltavat....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milero

Vieras
eli mieheni katselee muita naisia ja se on ihan ok,kyllä munkin silmät kääntyvät komean uroon nähdessäni ja kaikkihan sitä tekevät,mutta pakko sanoa,että joskus kuitenkin tökkii kun mies alkaa hehkuttamaan naisen tissejä tms..joo kyllä,mulla on joinakin päivinä hieman huono itsetunto joskus taas tunnen itseni maailman kauneimmaksi,riippuu päivästä :D kun en vaan oikein tiedä mikä on homman nimi...aika monesti tulee fiilis että mies esim..kehuu jotain naista mut samalla odottaa miten reagoin ja jos en ole huomaavinaan hän tuntuu yltyvän enemmän kehumaan isoja tissejä ja itselläni on tosi pienet joten jos itsetunto saa kolauksen niin...no aina noista tokenee,lähinnä se on ärsyttäväää ja lapsellista toi käytös.Mä olen itsekin tasan 3 kertaa kehaissut vuoden yhdessä olon aikana jotain miestä(vatsalihaksia) ja kerran oli alastonkuva miehestä lehdessä niin johan sai kumppani sätkyt!! repi lehden kädestä ja valitti,että sori vaan kun hänellä ei ole tuollaisia vatsalihaksia..tuli olo et hän olis mustis ja onko asian laita niin et hän yrittää mua saada mustikseksi jutuillaan? suhteemme alussa hän teki tätä todella paljon ja kertoi että oli yhteisen tuttumme kanssa ollut säpinää ennen meitä..vastasin että mitä siitä,ei mua kiinnostanut ja siitä alkoi se imelä esiintyminen sille leidille aina kohdatessamme.Vähän meitsillä paloi pinna siinä sitten ja pistin miehen puhutteluun et mitä tää kaikki meinaa ja miks hänellä on koko ajan tarve retostella joillain naisilla..mies näytti erittäin järkyttyneeltä ja nololta mut puhuttiin asiasta rauhallisesti ja sanoin et saatan pahoittaa joskus mieleni eikä se tunnu aina niin kivalta...mies sanoi et hänellä ja tällä leidillä ei ole ikinä mitään ollutkaan eli valehteli koko asiasta,mutta ei osannut sanoa miksi...en tajua? oli lähinnä sitä mieltä et mulla on huono itsetunto jos en kestä hänen sanomisiaan,eli mitään vastauksia en saanut mihinkään joten annoin asian olla..mitä hittoa tässä nyt pitäis???

Alkuperäinen kirjoittaja Milero:
eli mieheni katselee muita naisia ja se on ihan ok,kyllä munkin silmät kääntyvät komean uroon nähdessäni ja kaikkihan sitä tekevät,mutta pakko sanoa,että joskus kuitenkin tökkii kun mies alkaa hehkuttamaan naisen tissejä tms..joo kyllä,mulla on joinakin päivinä hieman huono itsetunto joskus taas tunnen itseni maailman kauneimmaksi,riippuu päivästä :D kun en vaan oikein tiedä mikä on homman nimi...aika monesti tulee fiilis että mies esim..kehuu jotain naista mut samalla odottaa miten reagoin ja jos en ole huomaavinaan hän tuntuu yltyvän enemmän kehumaan isoja tissejä ja itselläni on tosi pienet joten jos itsetunto saa kolauksen niin...no aina noista tokenee,lähinnä se on ärsyttäväää ja lapsellista toi käytös.Mä olen itsekin tasan 3 kertaa kehaissut vuoden yhdessä olon aikana jotain miestä(vatsalihaksia) ja kerran oli alastonkuva miehestä lehdessä niin johan sai kumppani sätkyt!! repi lehden kädestä ja valitti,että sori vaan kun hänellä ei ole tuollaisia vatsalihaksia..tuli olo et hän olis mustis ja onko asian laita niin et hän yrittää mua saada mustikseksi jutuillaan? suhteemme alussa hän teki tätä todella paljon ja kertoi että oli yhteisen tuttumme kanssa ollut säpinää ennen meitä..vastasin että mitä siitä,ei mua kiinnostanut ja siitä alkoi se imelä esiintyminen sille leidille aina kohdatessamme.Vähän meitsillä paloi pinna siinä sitten ja pistin miehen puhutteluun et mitä tää kaikki meinaa ja miks hänellä on koko ajan tarve retostella joillain naisilla..mies näytti erittäin järkyttyneeltä ja nololta mut puhuttiin asiasta rauhallisesti ja sanoin et saatan pahoittaa joskus mieleni eikä se tunnu aina niin kivalta...mies sanoi et hänellä ja tällä leidillä ei ole ikinä mitään ollutkaan eli valehteli koko asiasta,mutta ei osannut sanoa miksi...en tajua? oli lähinnä sitä mieltä et mulla on huono itsetunto jos en kestä hänen sanomisiaan,eli mitään vastauksia en saanut mihinkään joten annoin asian olla..mitä hittoa tässä nyt pitäis???

Joo-o. Ihan aluksi sanoisin sinulle, hyvä Milero, että miehet eivät voi itselleen mitään. En tiedä johtuuko se siitä että ovat luonnostaan moniavioisia vai mistä, mutta oman naisen kunnioittaminen edes niin, ettei katselisi muita naisia tuntuu olevan ylivoimaista. Itsekin pahoitin siitä aluksi todella paljon mieltäni, mutta nyt olen alkanut ajatella toisin. Kyllä se minullakin on oikeus katsella komeita miehiä sellaisia nähdessäni. Sen verran minulla kuitenkin on hienotunteisuutta etten vastaavalla tavalla nolaisi miestäni kuten sinun miehesi on sinut nolannut.
Vaikuttaa siltä, ettei miehesi vain ole kovin hienotunteinen, pahimmillaan hän tuntuu olevan röyhkeä. Sinun kannattaisi nyt todella pohtia, jaksatko sellaista. Mies nimittäin EI tule muuttumaan. Mitä tuohon säpinään yhteisen tuttunne kanssa tulee, jos sinulla on vahva tunne siitä, että mies valehteli tai olet muuten asiasta epävarma, ota asia vielä puheeksi miehesi kanssa. Pahoin pelkään, että sieltä tulee sellainen reaktio jota et toivonut. Siinä tapauksessa suositan, että mietit, oletko valmis eroon. Oman itsesi kannalta se voisi tosiaan olla parasta.

Mikä vaivaa nuoria avio,avopareja?Kun lukee heidän juttuja,tuntuu aivan ihmeelliseltä nuo heidän juttunsa.Ovatko he saaneet ajatusmallinsa jostain pleisteissonista vai mistä.En todellakaan ymmärrä nyky nuorten meinenkiä.He elävät jossain ihmemaailmassa.Olen 60v. tallannut elämän varsitiellä ja todennut että ei hyvältä näytä.Valitettavasti.

Samaa mieltä sohviksen kanssa.

Anteeksi nyt vain,Milero,mutta kypsymisen ja aikuistumisen paikka on teillä molemmilla. Sitä odotellessa:ei teillä mitään oikeata hätää ole,jos ongelmat ovat tätä luokkaa.Paitsi jos olette yli 16 v...

Jos mies kehuu vain muita naisia muttei omaa naistaan ikinä, niin sitten se on ongelma. Jos kummallakin on hyvä itsetunto, niin toisten vilkuilu hienovaraisesti on OK, mutta töllöttäminen ei tosiaankaan ole.

Varmasti (useimmat) miehet katsovat muitakin naisia kuin omaansa ja luultavasti kommentoivatkin joskus kaveriporukassa muiden naisten ulkonäköä, esimerkiksi juuri aloittajan mainitsemia rintoja, mutta mielestäni on huonoa ja lapsellista käytöstä kehua retostella omalle kumppanilleen muiden ulkonäköä toistuvasti.

Olen ollut mieheni kanssa kymmenen vuotta ja tuona aikana hän on sanonut minulle muistaakseni vain yhdestä "oikeasta" naisesta (eli näyttelijöitä tms. ei nyt oteta lukuun), että olipas näyttävä nainen. Näkemämme nainen OLI tosiaan näyttävä, minäkin heteronaisena kiinnitin siihen huomiota.

No minusta tuossa ei taida nyt päällimmäisenä ongelmana olla vieraiden naisten katselu, vaan pikemminkin miehen kova tarve saada naisystävä mustasukkaiseksi. Tulkintani on se, että mies on todella epävarma itsestään ja sinun tunteistaan häntä kohtaan ja tuo röyhkeä retostelu toisilla naisilla on hänen epätoivoinen yrityksensä saada sinut osoittamaan hänelle, kuinka tärkeä hän on sinulle ja kuinka paha mieli sinulle tulisi, jos hän vaihtaisi sinut toiseen. Kuulostaa siltä, että sinun ei todellakaan tarvitse olla mustasukkainen, mies vain puhuu saadakseen sinut mustasukkaiseksi.

Jos haluat jatkaa hänen kanssaan, tee hänelle selväksi, että hän on sinun elämäsi mies, eikä hänen tarvitse epäillä tunteittesi suuruutta ja aitoutta häntä kohtaan, mutta jos tuo pelleily ei lopu, hän saa sitten jäädä ihan keskenään himoitsemaan niitä vieraita munkkeja.

kyse ei tosiaan ole itse katselemisesta vaan siitä,että olen epäillyt mieheni yrittävän saada minua mustasukkaiseksi ja ihan kaikkia juttuja en tässä mainitse tietyistä syistä,lähinnä tuo käytös on ollut lapsellista mielestäni ja tosiaan kyllä minäkin vilkuilen,mutta kunnioitan miestäni ja pysyn hiljaa.Luulen hänellä olevan hieman huono itsetunto,koska ex oli pettänyt häntä useasti,olemme puhuneet asiasta ja viime aikoina paljon muustakin...ja yllätys yllätys olemme kohta 40 pari ja en olisi uskonut,että miehet on näinkin yllättäviä vielä tässä iässä :D rakkauteni olen näyttänyt ja hellin häntä paljon kuten hän minua,tiedän et hän rakastaa minua ei ole siis kyse siitä,ehkä hän tosiaan on ollut epävarma minusta ja olemme puhuneet paljon siitä et en ole hänen ex kaltaisensa ja itse en voisi kuvitellakaan satuttavani häntä millään tavalla.
Olen huomannut hänen käytöksensä muuttuneen jutteluiden jälkeen ja hölmönä en ole itse tajunnut asiaa,miehen on ollut vaikeaa puhua näistä asioista ja sitten hölmöllä käytöksellä pahentaa asioita,mutta olemme sopineet,että kaikista asioista pitää voida puhua ja pikku hiljaa asiat etenevät.
Hyvä näin :) ps.sanoin ukolle,että senkus kattelee kuhan pysyy hiljaa kun ei mullakaan ole tapana huudella kylillä,että katos miten ton jätkän housut pullottaa...

Pitkät viestit boikottiin. On tosi vaikea lukea sellasia viestejä jotka on kirjoitettu yhteen pötköön. Hyväkin asia jää ainakin minulta lukematta jos tuollainen viesti tulee vastaan.

Yhteistyössä