Kun seksii saa usein

nymfis
voi tulla himo..

ja oikeen sairaus melkeen... ja se ei ole edes naurun asia...
sillä se voi saada sen aikaan, että et saa mitään järkeväää enää aikaan kun koko ajan on sexi mieles ja mikään ei tahdo enää riittää..

ja kun sitä ei saa ns. riittävästi... se on siis kettumainen olo...jatkuva polte pimpissä siis halu..ja voin sanoa että se ei ole edes kivaa enää..

kun pitää yrittää hillitä itsensä ....ja se tuntuu hirveenä ahdistuksena
lähes verrattavissa paniikkihäiriöön

:xmas: :saint:
 
nymfis
ai jaa ..

onko sexi miehilläkin melkeen koko aika mieles..?

ei uskoosi ...

mä luulin , että tää kevät on vain eräitten naisten rinnois...
ja kyllähän se aika kroonista ja jatkuvaa on ..

välillä... oikeen melkeen epideemia..

:snotty: :xmas: ...
 
Kyllä! Kokemuksen syvällä rintaäänellä! Miehen viime vapaat oli tosi aktiivista sillä saralla ja nyt on hällä taas muutamat yöt töitä. Huoh...Melkoista flirttailua oli tänäänkin koko päivän(sillon kun oli hereillä), mutta eipä sitä päiväsaikaan tullut sopivia saumoja lasten takia.. ja nyt ollut kyllä kokopäivän polte mieletön!!!!! Itse ajattelin samaa kysymystä eilen, jotta miksihän mulla on koko ajan mielessä...ja sanoinkin miehelle, että onkohan niin, että kun pääsi taas hyvän makuun, niin sitä tahtoo kokoajan lisää. Joten taitaa se sitten niin olla!!
 
nymfis


Villiin haluun vaikuttaa myös ovulaatioaika,jolloin naisella kiiman huippu aika.

Luontoäiti on niin järjestänyt... silloin on paikat valmiustilassa jatkuvasti..
ja paras hetki hedelmöittymiselle. Sillloin on vaarallista ... miesten osua puutteessa olevan naisen näköpiiriin...

Tv stä tuli joskus tätä ohjelmakin.. että pettämisetkin tapahtuu lähes aina oviksen aikaan..niinkuin eniten. Siis jos nainen on liian kauan puutteessa, hän voi saalistaa "miehen" jostain...

Ja oviksen aikaan naisen tuoksun pitäisi olla herkullisimmillaan ja vietellä sillä tuoksulla uroksia ..paikalle... kuin seireeni ,mutta hajun perusteella



:wave: :saint: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 20:30 nymfis kirjoitti:
ai jaa ..

onko sexi miehilläkin melkeen koko aika mieles..?

ei uskoosi ...

mä luulin , että tää kevät on vain eräitten naisten rinnois...
ja kyllähän se aika kroonista ja jatkuvaa on ..

välillä... oikeen melkeen epideemia..

:snotty: :xmas: ...
En tiedä kuinka paljon kirjoitit huumorilla, mutta kylläpä tahtoo olla koko ajan mielessä kesät talvet. Tuskin päivääkään, etteikö tekisi mieli.

Tiedä sitten, onko polte naisten luokkaa, mutta joka päivä kelpaisi ja ei puhuta pelkästään keväästä. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 23:37 Mamma kirjoitti:
Huoh...Melkoista flirttailua oli tänäänkin koko päivän(sillon kun oli hereillä), mutta eipä sitä päiväsaikaan tullut sopivia saumoja lasten takia.. ja nyt ollut kyllä kokopäivän polte mieletön!!!!! Itse ajattelin samaa kysymystä eilen, jotta miksihän mulla on koko ajan mielessä...ja sanoinkin miehelle, että onkohan niin, että kun pääsi taas hyvän makuun, niin sitä tahtoo kokoajan lisää. Joten taitaa se sitten niin olla!!
Meillä on kylppärin tai makkarin huone lukossa keskellä päivää ja lapsille keksitään tekemistä. :)

Minusta pitää päästä rakastelemaan silloin, kun polte on kuuma molemmilla. Jos odottaa iltaan, niin saattaa olla jo ainakin toisella hiipunut parhaat kuumuudet...
 
nymfis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 00:28 Mies73 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 20:30 nymfis kirjoitti:
ai jaa ..

onko sexi miehilläkin melkeen koko aika mieles..?

ei uskoosi ...

mä luulin , että tää kevät on vain eräitten naisten rinnois...
ja kyllähän se aika kroonista ja jatkuvaa on ..

välillä... oikeen melkeen epideemia..

:snotty: :xmas: ...
En tiedä kuinka paljon kirjoitit huumorilla, mutta kylläpä tahtoo olla koko ajan mielessä kesät talvet. Tuskin päivääkään, etteikö tekisi mieli.

Tiedä sitten, onko polte naisten luokkaa, mutta joka päivä kelpaisi ja ei puhuta pelkästään keväästä. :)
Hey ..

No pikkusen huumorii välis..kun aina on sanottu miesten mielessä olevan
se sexi.

Siis aina mielessä.


Ja kun on se naistenkin mielessä joka päivä,ainakin melkein kaikkien ehkä? No ainakin mun..
tai joskus voi olla muutakin mieles,jos vaik on surua...tai jotain.

Ja niin kun erään miehen kans meni hetkiseksi "jäähylle" niin ajattelin
että ei se ole aina mieles..tai sitten on joku toinen nainen hällä mieles..

..taidan selittää sekavia..hehhehe... sori..mutta kun hän just otti yhteyttä ja kohta sitten saakin sitä ... taas olla mieles..ja ei vain mieles..yhmm..
auuuh.....oooh.... uiiih........

nyt mä jo sekoooooon... :p mutta kais ymmärät,et vähemmästäki sitä menee konseptit ja sanat sekasin... aivot ei raksuta...täysillä just ny..

millä mä kestän... odottaa kuin joulupukkia... ja kohta ...

:p :p :wave: :wave:

B) :saint: :xmas: :saint: :whistle:
 
Nainen
Varsinkin viikonloppuisin seksi on mielessä koko ajan.

Perjantai-yönä aloitellaan, aamulla jatketaan aamupanolla ja uusi esileikki alkaa aamupalapöydässä. Sitten mennäänkin jo uusinnalle.

Päivällä yritetään saada jotain järkevääkin aikaiseksi ja iltapäivällä saatan jo ehdottaa miehelle uusintaa.

Näin käy varsinkin, jos viikon aikana on harrastettu vain perusseksiä vaaka-asennossa.

Silloin kasvaa semmoinen himotus että että... itsekin olen ... lirissä.

Tämä mieletön panetus alkoi, kun imetys loppui ja nuorimmasta on tullut pikkuisen isompi. On vissiin tuota energiaa ollut varastossa...

Ja mieshän se osaa viritellä oikeista paikoista, nauttii suu virneessä tilanteesta ja on aina valmis ihan kaikkeen.

:wave:
 
;)

Ja taas mielessä.

Loppuis jo nuo naisen menkat. Pari suihinottoa menkkojen aikana ja 1 muu naisen käsittely on ollut ihan ok, muttei vedä vertoja kunnon panolle.

Tahtoo naista ja p.illua!!


Keskittyminen alkaa olemaan hakoteillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 10:21 Mies73 kirjoitti:
;)

Ja taas mielessä.

Loppuis jo nuo naisen menkat. Pari suihinottoa menkkojen aikana ja 1 muu naisen käsittely on ollut ihan ok, muttei vedä vertoja kunnon panolle.

Tahtoo naista ja p.illua!!


Keskittyminen alkaa olemaan hakoteillä.
Jess!

Vain 5:den päivän menkat.

Illalla päästiin jo asiaan ja aamulla heti jatkettiin.

Nyt taas kun on päässyt kunnon naisen ja p.illun makuun, toivottavasti koko pitkä viikonloppu menee naimiseen.

On se niin "kamalaa" kun jatkuvasti on se mielessä. ;)

Vai onko?? =)
 
No on se melko kamalaa, jos kokoajan mielessä! Mistään ei tule mitään....
Vähän jo polte(se kamalan piinaava, joka jo vei yöunetkin)helpotti, kun mies eilen nussi niin ihanasti....Kovasti silti odotellaan oikein munarikasta pääsiäistä!
 
Todellakin.
Tänää ja eilen mua himottanu koko ajan. Mies nuoli kahtee erii otteesee eile ja yks kunnon pano, mut vaa yks orghasmi..
Tänää panettanu ni #&%?$!*. Siis kolme kertaa tänää kummatki saanu, ja lisää haluaisin. Harmi et mies lähti töihin.
Tuntuu uskomattomalta, sillä yleensä se on ollu mä joka ei oo ollu niin kiinnostunu....
Mutta olen laihtnut hiukan yli 5kg, ja lisää tippuu koko ajan ni tekee varmaa osittain senki takia mieli...Aaaah.
 
Sattuneesta syystä 4 vai onko se 5 vuorokautta ilman seksiä.

Justiin palaa käämit (tai on palanut jo) ja tuntuu, että pyyhin jotain jo lettiin (miespuolista), jos tulee vähänkaan aukomaan naamaa.

Elämä ilman seksiä on täyttä kidutusta. :headwall:

Koko ajan seksi mielessä. Ei oikein voi tehdä mitään pitkäjänteistä ja keskittyä.

Otan osaa niiden puolesta, jotka saavat kerran pari kuukaudessa.<br><br>
 

Yhteistyössä