Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 20:21 nymfis kirjoitti:sillä se voi saada sen aikaan, että et saa mitään järkeväää enää aikaan kun koko ajan on sexi mieles
:xmas: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 20:30 nymfis kirjoitti:ai jaa ..
onko sexi miehilläkin melkeen koko aika mieles..?
ei uskoosi ...
mä luulin , että tää kevät on vain eräitten naisten rinnois...
ja kyllähän se aika kroonista ja jatkuvaa on ..
välillä... oikeen melkeen epideemia..
:snotty: :xmas: ...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 23:37 Mamma kirjoitti:Huoh...Melkoista flirttailua oli tänäänkin koko päivän(sillon kun oli hereillä), mutta eipä sitä päiväsaikaan tullut sopivia saumoja lasten takia.. ja nyt ollut kyllä kokopäivän polte mieletön!!!!! Itse ajattelin samaa kysymystä eilen, jotta miksihän mulla on koko ajan mielessä...ja sanoinkin miehelle, että onkohan niin, että kun pääsi taas hyvän makuun, niin sitä tahtoo kokoajan lisää. Joten taitaa se sitten niin olla!!
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 00:28 Mies73 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 20:30 nymfis kirjoitti:ai jaa ..
onko sexi miehilläkin melkeen koko aika mieles..?
ei uskoosi ...
mä luulin , että tää kevät on vain eräitten naisten rinnois...
ja kyllähän se aika kroonista ja jatkuvaa on ..
välillä... oikeen melkeen epideemia..
:snotty: :xmas: ...
En tiedä kuinka paljon kirjoitit huumorilla, mutta kylläpä tahtoo olla koko ajan mielessä kesät talvet. Tuskin päivääkään, etteikö tekisi mieli.
Tiedä sitten, onko polte naisten luokkaa, mutta joka päivä kelpaisi ja ei puhuta pelkästään keväästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 10:48 Nainen kirjoitti:Niinkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 10:21 Mies73 kirjoitti:![]()
Ja taas mielessä.
Loppuis jo nuo naisen menkat. Pari suihinottoa menkkojen aikana ja 1 muu naisen käsittely on ollut ihan ok, muttei vedä vertoja kunnon panolle.
Tahtoo naista ja p.illua!!
Keskittyminen alkaa olemaan hakoteillä.