Niin, kyllähän sen sitten huomas kun se käynnistyi, mutta en olis ehtinyt sairaalaan enää kolmella viimesellä kerralla jos kotona olis alkanut supistella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja :/:No sinähän oli lääkitty. Olisit sinä kotona ne supparit huomannut.
PETIDIN PUUDUTE EI MUUTEN AUTA SUPPAREIHIN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kerro tyhmälle:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja :/:No sinähän oli lääkitty. Olisit sinä kotona ne supparit huomannut.
mihinkäs se sitten auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja :/:No sinähän oli lääkitty. Olisit sinä kotona ne supparit huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee*2:Mun on pakko sanoa tähän sellainen poikkipuoleinen sana että ehei
Mun kakkosen synnytys meni niin että aamulla alkoi lorista vettä ja pitkin päivää lorisi niin että sai useasti olla vaihtamassa sidettä ja mä ihmettelen et eiks se muka tällä menolla jo lopu.
Alkoi siis aamulla siinä noin kahdeksan maissa.
Siitä sitten alkoi jomotella selkää. Ja pitkin päivää tuli kipeitä supistuksia välillä säännöllisesti ja sitten taas epäsäännöllisesti ja tää söi voimia kovin.
Sitten illalla noin kymmenen aikaan mä sain sen petidin-piikin jotta sain hieman nukuttua koska se saa olon TODELLA uneliaaks. Mä uskoin ettei vauva synny vielä pitkään aikaan. Nukuin ehkä 1-1,5h ja tunnen puoli tokkurassa muutamia napakoita supstuksia kunnes herään mielettömän kovaan ponnistamisen tarpeeseen.
Eli jos mä olisin ollut kotona niin mä olisin synnyttänyt omaan sänkyyn.
Eli tuo väite/sanonta ei aina pidä paikkaansa.
Esikoisen kohdalla mä taas todella tiesin koska se synnytys on todella alkanut.