Kun ryyppään olen onnellinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Havaitsin saman asian aikaa takaperin, kun elimistö ilmoitti että tämä järjestely ei käy. Sitten päätin, että siihen on tultava loppu.
*Olen jeesus hymiö tähän*

Suosittelen hankkimaan apua, jos asia on oikeasti niin huonosti, että muutoin ei voi olla tippaakaan onnellinen. Mutta olet aikuinen ihminen (toivottavasti) niin teet mitä teet.

Havaitsin saman asian aikaa takaperin, kun elimistö ilmoitti että tämä järjestely ei käy. Sitten päätin, että siihen on tultava loppu.

Suosittelen hankkimaan apua, jos asia on oikeasti niin huonosti, että muutoin ei voi olla tippaakaan onnellinen. Mutta olet aikuinen ihminen (toivottavasti) niin teet mitä teet.

Mitä oireita sulle tuli, jos saa kysyä?

[QUOTE="vieras";29113171]Mitä oireita sulle tuli, jos saa kysyä?[/QUOTE]

Kaikkien särkyjen, vihlomusten ja tällasten "perusjuttujen" lisäks veri lens joka reiästä ja sellasta mukavaa. Munuaiset, maksa eikä psyyke kestä sitä meininkiä.

Joitko mitenkä paljon viikossa silloin? Onneksi nyt asíat paremmin :)

[QUOTE="nella";29113020]Muuten en ole ikinä. Saisipa aina olla kännissä.[/QUOTE]

Tuo saattaa kyllä "väliaikaisesti" helpottaa..siis se juominen. Minä stressaan kauheesti niin ainut tapa rentoutua on juominen..siis oon kokeillut muutakin, mutta tuo auttaa..en juo kyllä joka päivä, mutta kesästä lähtien enemmän kuin ennen :/

[QUOTE="lumi";29113526]Tuo saattaa kyllä "väliaikaisesti" helpottaa..siis se juominen. [/QUOTE]

Todellakin väliaikaisesti. Dokaaminen itsessään aiheuttaa masennusta, unihäiriöitä ja kaikkea sitä skeidaa mitä sillä alunperin yritettiin paeta.

[QUOTE="lumi";29113519]Joitko mitenkä paljon viikossa silloin? Onneksi nyt asíat paremmin :)[/QUOTE]

No joka toinen päivä suunnilleen, toisinaan joka päivä. Viikossa pahimmillaan arviolta semmonen 3 litraa viiniä + lonkeroita ja jos eksyin kavereiden kanssa baariin niin kuka siinä enää pysy laskuissa. Sillonkin kun meni jo "paremmin", eli tässä puolen vuoden sisällä, niin join viikossa "vain" 2-3 litraa viiniä/skumppaa.

No joka toinen päivä suunnilleen, toisinaan joka päivä. Viikossa pahimmillaan arviolta semmonen 3 litraa viiniä + lonkeroita ja jos eksyin kavereiden kanssa baariin niin kuka siinä enää pysy laskuissa. Sillonkin kun meni jo "paremmin", eli tässä puolen vuoden sisällä, niin join viikossa "vain" 2-3 litraa viiniä/skumppaa.

No huh huh :0 Melkoset määrät..mites nyt ootko absolutisti vai juotko joskus? Aika rankalta kuulostaa kyllä :(

Jori A. Koponen suositteli telkkarissa MDMA:ta. Se on nähtävästi wikipediankin mukaan päihde, joka ei aiheuta riippuvuutta. Se ei myöskään sairastuta kuten alkoholi.

[QUOTE="lumi";29113648]No huh huh :0 Melkoset määrät..mites nyt ootko absolutisti vai juotko joskus? Aika rankalta kuulostaa kyllä :([/QUOTE]

En voi julistautua absolutistiksi näin lyhyellä selväpäisyyskaudella, mutta sanon että pyrin alkottomaan elämään. Sekä tietty ylipäätään päihteettömään.
En ainakaan nyt pysty siihen, että ottaisin "vain yhden" tai bilettäisin vain harvoin, mutta olen aika nuori niin eihän sitä tiedä mitä jossain tulevaisuudessa tapahtuu.

Mutta edelleenkin suosittelen AP:ta ottamaan johonkin yhteyttä, tai fixaamaan asiansa jos hänen onnellisuutensa on oikeasti vain kännistä kiinni. Jos juomisen syy on tuo, niin ollaan jo turmion tiellä, enkä toivo sitä kenellekkään.

Yhteistyössä