N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älkää vaan juoko, muut kärsii. Vitsi vitsi...
Jokainen päättää ihan itse juoko vai ei, ei tarvitse aikuisen kysellä lupaa. Jos siitä ahdistuu, niin voi voi.
Havaitsin saman asian aikaa takaperin, kun elimistö ilmoitti että tämä järjestely ei käy. Sitten päätin, että siihen on tultava loppu.
*Olen jeesus hymiö tähän*
Suosittelen hankkimaan apua, jos asia on oikeasti niin huonosti, että muutoin ei voi olla tippaakaan onnellinen. Mutta olet aikuinen ihminen (toivottavasti) niin teet mitä teet.
Havaitsin saman asian aikaa takaperin, kun elimistö ilmoitti että tämä järjestely ei käy. Sitten päätin, että siihen on tultava loppu.
*Olen jeesus hymiö tähän*
Suosittelen hankkimaan apua, jos asia on oikeasti niin huonosti, että muutoin ei voi olla tippaakaan onnellinen. Mutta olet aikuinen ihminen (toivottavasti) niin teet mitä teet.
Todellakin väliaikaisesti. Dokaaminen itsessään aiheuttaa masennusta, unihäiriöitä ja kaikkea sitä skeidaa mitä sillä alunperin yritettiin paeta.
No joka toinen päivä suunnilleen, toisinaan joka päivä. Viikossa pahimmillaan arviolta semmonen 3 litraa viiniä + lonkeroita ja jos eksyin kavereiden kanssa baariin niin kuka siinä enää pysy laskuissa. Sillonkin kun meni jo "paremmin", eli tässä puolen vuoden sisällä, niin join viikossa "vain" 2-3 litraa viiniä/skumppaa.