Kun runkkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikko junior
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvoisa mikko junior (vierailija)! Ongelmasi ei ole lainkaan harvinainen, joten sinun ei tarvitse olla tuosta huolissasi tai ainakaan hävetä sitä, että mällit valuvat virtsaputkistosta ulos ja jopa sinkoavat vatsalle asti. Itselläni on näet samansuuntainen ongelma; aina nähdessäni Paavo Lipposen kuvan esim. lehdessä, huomioi peenikseni tuon oitis, ja mälli alkaa valua ulos virtsaputkesta. Jos peenis on ulkona housusta, saattaa tuo mälli roiskahtaa parketille tai sohvalle, tai jopa vatsalle jos makaan seljälläin. Siksi minun on ennakoitava tilanne, ja pyrittävä keskittämään huomioni muualle, jos esim. TV:ssä vilahtaa puhemies Lipponen. Levitän makuualustalle lainapeitteen tai jonkun muun helposti puhdistettavan päällysteen, ja suojaan silmäni uimalaseilla, jolloin mahdollinen mällikaari ei aiheuta ylimääräistä sotkua tai silmien kirvelyä.

Mun ongelma on taaas se, että kun panen muijaa, niin sitä saa jyystää ja jyystää käsi poskella ja odottaa, että mälli lentäisi.

Jyystin ja jyystin taas muijaa iltapäivällä ja se vikisi ja voihki ja sano, että lopetaj jo mä en ajaksa enään ja vittukin on arka ja verillä. Laitoin Paavon kuvan muijan naamanpäälle, niin johan irtosi.

Kiitti vaan tuo oli hyvä vinkki- tuo Paavon kuva.