Kun raskauden kesto epäselvä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meetoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meetoo"

Vieras
Pääsenkö neuvolan kautta ultraan vai pitääkö aika varata itse yksityiselle?

Tilanne siis se, että plussatesti tehtynä, viimeiset kuukautiset ollut joskus kesä-heinäkuun vaihteessa, sitä ennen taisi olla toukokuun puolessavälissä.

Tein negatiivisen testin joskus elokuun alussa.

Nyt odottelen neuvolan soittoaikaa että kuulen miten asiassa edetään. Mutta olisiko täällä kokemuksia? :)

Eli sulla on normaalia pidempi kierto, jos menkat toukokuu alussa ja seuraavat kesä-heinäkuussa. Tuo perusteella kiertosi olisi jotain 40 päivää eli ei raskautesi kovin pitkällä ole, kun elokuun alussa ollut raskaustestissä nega. Soita neuvolaan ja kerro että kierto pitkä ja viimeiset kuukautiset.

Todennäköisesti hedelmöittyminen on tapahtunut heinäkuun lopulla, kun menkat on olleet kesä-heinäkuussa ja kiertosi on kaksi viikkoa normaalia pidempi.

[QUOTE="vieras";27125347]Eli sulla on normaalia pidempi kierto, jos menkat toukokuu alussa ja seuraavat kesä-heinäkuussa. Tuo perusteella kiertosi olisi jotain 40 päivää eli ei raskautesi kovin pitkällä ole, kun elokuun alussa ollut raskaustestissä nega. Soita neuvolaan ja kerro että kierto pitkä ja viimeiset kuukautiset.

Todennäköisesti hedelmöittyminen on tapahtunut heinäkuun lopulla, kun menkat on olleet kesä-heinäkuussa ja kiertosi on kaksi viikkoa normaalia pidempi.[/QUOTE]

Juu ja siis noi on kahdet ainoat kuukautiset mitkä mulla on synnytyksen jälkeen ollut muutenkaan... edelleen myös aamu ja yö imetän vauvaa 11kk, joten en tiedä voiko se vaikuttaa?

Mutta hirveän innoissani olen :)

Yhteistyössä