Kun pubissa ei anniskella juopuneille, miksi McDonalds myy lihaville?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuumailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuumailija

Vieras
Fb ryhmän nimestä oiva kysymys. Miksi?
Ja siitä vois jatkaa miettimistä, että jos pubissa ei saa juopuneena myydä, niin miks lihavat saa myydä Mäkkärillä???

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Pitäisikö anorektikon pääsy kuntosalille estää?

Miten tämä tähän liittyy:o Minusta pitäisi ehdottomasti estää, koska urheileminen vakavasti alipainoisena voi olla hengenvaarallista.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Pitäisikö anorektikon pääsy kuntosalille estää?

Miten tämä tähän liittyy:o Minusta pitäisi ehdottomasti estää, koska urheileminen vakavasti alipainoisena voi olla hengenvaarallista.

No eikös se ole samanlainen väittämä, kuin Lihaville porttikielto mäkkäriin?

Varmaan siksi, että jos on liikaa kännissä, niin voi sammua, alkaa räyhätä ja muutenkin käytös muuttuu. Lihaville ei tällaista tapahdu, vaikka heille myytäisiinkin mäkkäriruokia. En ole ainakaan ikinä nähnyt.

Kyl niil juopuneillekin sitä alkoa myydään. Ehkä siinä vaiheessa myynti lopetetaan kun toinen ei pysy pystys vaan pyytää juomat lattialle tarjoiltuna. Tämä siis omaan havaintoon perustuva kokemus.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Koska niiltä häviäisi suurin osa bisneksestä, jos eivät myisi ; )

Eikö baareilta häviäisi, jos eivät myisi juopuneelle?

Kyllä minä olen nähnyt baarissa humalaisia. McDonalossakin on varmasti läskejä, mutta siitä en tiedä. Ei tulisi mieleenikään käydä katsomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Koska niiltä häviäisi suurin osa bisneksestä, jos eivät myisi ; )

Eikö baareilta häviäisi, jos eivät myisi juopuneelle?

Kyllä minä olen nähnyt baarissa humalaisia. McDonalossakin on varmasti läskejä, mutta siitä en tiedä. Ei tulisi mieleenikään käydä katsomassa.

Baareilla on tietty yhteiskuntavastuu Suomessa, ja se puuttuu ruokamyynnistä, kuten mäkkäriltä.

roskaruokaa myyviin paikkoihin vaaka tiskille jos hiemankaan epäillyttää et on ylipainoinen ellei si jopa näe silminkin. Painoraja tiettyihin ruokiin. Salaattia myytäs vaan jos tietynpainorajan ylittää hieman niinkuin ikäraja tupakissa ja alkoholissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Jos Mäkkäri ei myisi lihaville, niin se myöntäisi, että heidän tuotteillaan ja liikalihavuudella on jokin yhteys. Se ei povaisi hyvää tulevia oikeudenkäyntejä ajatellen.

:flower:

Yhteistyössä