Kun poistutte yleisestä kulkuneuvosta, minkälaiseen kutoon paikkanne jää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d u m b o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

d u m b o

Aktiivinen jäsen
14.09.2005
4 939
0
36
Kuljin tässä taanoin junasta ja ennen mun poistumista samasta vaunusta poistui äiti kahden lapsensa kanssa (n. 5-9v). Ei heidän paikkansa kaatopaikalta näyttänyt. Mutta niskatyynyt olivat poistettu selkänojalta ja penkille jäi verisiä papereita (toiselta lapselta tuli nenästä verta). Juna oli täysi ja jatkoi matkaansa vielä monta tuntia, joten ihan varmana on, että paikat vaihtuvat seuraaville asiakkaille. On siinä ihan kiva tulla junaan, kun ensin pitää nyppiä verisiä papereita ja laittaa penkit kuntoon :(

Roskikset ovat yleensä täysiä. Junassa on niin pienet roskikset, että usein meiltä jää lattialle yksi täysi kiinnisolmittu pussi. Muuten yritämme jättää paikat siistiksi. Viimeksi kaatui limsapullo lattialle ja siitä jäi kyllä sotkua. Vaipalla pyyhin kosteuden, mutta tahmeutta en saanut kosteuspyyhkeellä junan lattialta mihinkään.

siistiin kuntoon. jos oon ollu junassa ja oon syöny tai juonu jotain matkalla, niin roskapussin vien mennessäni niille tarkotettuun roskikseen. samoin bussissa. en levittele jätteitä ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siistiin kuntoon. jos oon ollu junassa ja oon syöny tai juonu jotain matkalla, niin roskapussin vien mennessäni niille tarkotettuun roskikseen. samoin bussissa. en levittele jätteitä ympäriinsä.

Mä en tiennytkään, että sellainen roskisjemma on :whistle: Missäpäin junaa?

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Mä en tiennytkään, että sellainen roskisjemma on :whistle: Missäpäin junaa?

:attn: Missä?