kun poika 3v9kk todella hoikka mistä housut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
tuo on n. 110cm/ 15kg (3v neuvolassa paino oli laskussa )
nuo housut on mein ongelma jo pelkät kollege housut roikkuu jalassa yhteen punttiin sais mahtuun kaksikin jalkaa ne narut saa kiristää tosi tiukalle. ja se että tykkäisin käyttää farkkuja pojalla mutta nekin niin rumat päällä
jossain housuissa on säätö kuminauha välillä se auttaakin muttaei aina
mistä ostatte housuja hoikille? ja missä vaatteita missä tuollainen kuminauha systeemi et voi vyötäröä säädellä.

H&M:ssä ainakin tytöille paljon housuja joissa kuminauha kiristys vyötäröllä sisäpuolella. Mun tyttö todella hoikka ja HenkkaMaukan housuja käytetään paljon. Eiköhän niitä olisi siellä pojillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
No mut mene H&M:lle katsomaan. Sieltä minä ainakin ostan. Muualla en ole niin nähnyt noita kuminauha-juttuja.

ei oo h&m ihan läh inurkilla mut pitää käydä kurkkiin kun kaupunkiin asiaa siihen asti tuo saa noitten kanssa mennä.en kans kauheesti noihin vaatteisiin törmännyt. kesällä ostin 2caprit elloksesta jossa tuo kuminauha juttu

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
No mut mene H&M:lle katsomaan. Sieltä minä ainakin ostan. Muualla en ole niin nähnyt noita kuminauha-juttuja.

On lindexillä ainakin. Ostin just pojille sieltä sammarit joissa oli kiristysjuttu. Ja joskus olen myös kaphallissa nähny.

Kirpparilta löytyy, kun katsoo etukäteen. Sitten voi myös lisätä resoriin kuminauhan sisälle jos taitoa löytyy. Tolle nuorimmaiselle onneksi saa isoveljeltä oieneksi jääneitä :)

No meillä suurimmassa osassa lasten farkkuja noi kuminauhajutut (hoikkia kun ovat) ja merkkejä ovat mm. exit, h&m, benetton, name it ja marc o polo joten kyllä noita löytyy monestakin merkistä.
Muitakin voi olla mutta nuo tuli yhtäkkiä mieleen ilman vaatekaapin penkomista ;)

Yhteistyössä