K
Kissaihminen
Vieras
olette mieltä siitä että mies humalassa kuristaa vaimoaan? Tätä jatkunut siis 12 vuotta mutta on onneksi harvoin humalassa. Onko se joku sellainen agressiivisuuden purku tapa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:No hyvä että muillakin etten ole ainoa jota tuolla tavalla kohdellaan. Luulin että vika olisi minussa mutta se onkin kai joku munat omistavien juttuHuomaan että se on eräänlaista omistushalua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:No en minä sitä uskalla jättääkään.
Eikä se halua että kukaan saa tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:No en minä sitä uskalla jättääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:No en minä sitä uskalla jättääkään.
siinä käy jokukerta niin että tuo ilman saannin säännöstely vie sulta iteltäs hengen.
sitte on myöhästä ihmetellä että mitä tekis :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:Entä te miehet? Onko teillä omistamisen halua naistanne kohtaan?
Sinä se sitten tunget joka ketjuun. Meme muualle, kerrankin kysymys meille miehille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en ole mies, mutta kuristaminen on aika äärimmäistä väkivaltaa, ihme ettei samantien puukolla pistä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:Entä te miehet? Onko teillä omistamisen halua naistanne kohtaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sinä se sitten tunget joka ketjuun. Meme muualle, kerrankin kysymys meille miehille.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en ole mies, mutta kuristaminen on aika äärimmäistä väkivaltaa, ihme ettei samantien puukolla pistä. :|