Kun paikattu hammas alkaa vihlomaan, kuinka nopsaa kannattaa mennä hammaslääkärille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla olis aika reilu 2 viikon päähän, voiko siinä ajassa hampaan tilanne pahentua paljonkin, mikä siinä sitten onkin?

Hammas paikattiin kolme kuukautta sitten ja viikko takaperin alkoi uudelleen vihlomaan, vihloo aina kun syö tai juo jotain kylmää/kuumaa.

Kestääköhän tää oottaa sen reilu 2 viikkoa, ettei kovin pahenis...kun tässäkin on jo tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva harmaana:
Mulla käy aina noin. Juurihoidon paikka. Mene pian, voi äityä äkkiä tosi kipeeksi!!

Hyi kauhee...älä pelottele :( ei niillä oikein ole aikoja annettavana, soitin kyllä tänään ja kerroin että paikattu hammas alkanu uudelleen vihlomaan, eipä ne kyllä käskeny aikasemminkaan mennä.

Sori ei ollu tarkotus :) Mulla vaan edellinen meni tosoi äkkiä niin kipeeks että särki aamusta iltaan eikä voinu mitään suuhun laitttaa :(

Samassa tilanteessa ollaan taas ja menen ylihuomenna juurihoitoon numero 4 tai 5 :/

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva harmaaan:
Sori ei ollu tarkotus :) Mulla vaan edellinen meni tosoi äkkiä niin kipeeks että särki aamusta iltaan eikä voinu mitään suuhun laitttaa :(

Samassa tilanteessa ollaan taas ja menen ylihuomenna juurihoitoon numero 4 tai 5 :/

Voiko hammaslääkärin päivystykseen mennä hampaan vihlomisen vuoksi, vaikka ei ainakaan vielä ole akuuttia hätää? Vai pitääkö odottaa että sitä alkaa särkeä kunnolla. Meillä on laivareissu tulossa 5.6 toivottavasti ei just sillon ala vihottelemaan oikein kunnolla. Mulla kyse etuhampaasta, se reikä oli keskellä hammasta, niin et se kuulsi hampaan läpi, sellanen musta viiru. Voiko etuhampaan reikä mennä juuriin asti?

Yhteistyössä