Kun pahoinvointi puuttuu, rv 8+0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ilona80"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ilona80"

Vieras
Minulla on kaksi tyttöä, joiden kummankin odotusaikana pahoinvointi alkoi tasan rv 5+5. Nyt tässä raskaudessa mennään jo 8+0, eikä ole kertaakaan ollut pahaa oloa. Väsy kyllä on, mutta ei muuta. Syke on jo nähty rv 6+4. Pohdiskelen tässä vaan että onkohan joku vialla... Onko muilla ollut vastaavaa, eli sama nainen, täysin erilaiset alkuraskaudet? Muutenkin on ihan erilainen olo, ei mitään ruokahimoja tms.

[QUOTE="ilona80";23017159]Minulla on kaksi tyttöä, joiden kummankin odotusaikana pahoinvointi alkoi tasan rv 5+5. Nyt tässä raskaudessa mennään jo 8+0, eikä ole kertaakaan ollut pahaa oloa. Väsy kyllä on, mutta ei muuta. Syke on jo nähty rv 6+4. Pohdiskelen tässä vaan että onkohan joku vialla... Onko muilla ollut vastaavaa, eli sama nainen, täysin erilaiset alkuraskaudet? Muutenkin on ihan erilainen olo, ei mitään ruokahimoja tms.[/QUOTE]

no minulla ensimmäisestä oli raskausoireet, siis rinnat aristeli, oksetti ym. Toisen kerran kun tulin raskaaksi niin ihmettelin kun oireita ei sitten tullutkaan, kesken meni rv 8... Ja nyt taas näyttää plussaa, oireita odotellessa ;P

Eikös se niin ole, että todennäköisemmin voi pahoin ekasta, koska elimistö ei ole tottunut raskaushormooneihin. Ja myöhemmissä raskauksissa tottuu nopeammin niihin. Mutta ei sekään toimi 100% varmasti. Jokainen raskaus on todellakin erilainen ja sukupuolella ei ole todettu olevan vaikutusta pahoinvointiin. Vaikka uskomuksia on.

Kuten sanottu, ei raskauksia pitäis verrata keskenään.

Mulla oli ihan yhtä kamalat pahoinvoinnit ja yhtä kauan kestivät vaikka 'tuotin' sekä tytön että pojan :D
Moni on herkkä kyllä väittämään että eri toienn sukupuoli sais aikaan pahemmat oireet, tiedä sitten sen paikkansapitävyyttä.

melkein viikoille 20 ja seuraavasta oli pahoinvointia noin viikoille 7, mutta sitten oireet loppui, mitä kovasti ihmettelin ja niinhän siinä ultrassa selvisi että vauva oli kuollut sinne masuun, tämä oli keskeytynyt keskenmeno. Ihmettelin vaan kun ei ollut minkäänlaisia raskausoireita.

Yhteistyössä