Kun otat lapset kesän tapahtumiin mukaan niin ota edes muut ihmiset huomioon

  • Viestiketjun aloittaja kulttuuria
  • Ensimmäinen viesti
mömmölissu
Ei oikein huvita lähteä selvittelemään pankin kanssa jotain aiheetonta tuplaveloitusta, jonka joku vieras lapsi on aiheuttanut siitä syystä, etteivät aikuiset osaa vahtia lapsiaan! En myöskään halunnut lapsen ottavan ostoksiani luvatta mukaansa, koska se näytti olevan aikeena.Olen siis joskus ihan luvalla kamala muillekin kuin omille lapsilleni :D
Mutta silti! Kyllä ne nyt varmasti olisi väistäneet kun kauniisti olisit pyytänyt ja en usko että olisi ostoksiasi vieneet :)
 
Tyypillistä palsta tasoa syy oli siis apeen :D
Apeen olisi tietenkin pitänyt tajuta että ne äidit haluaa katsoa sen ohjelman rauhassa kun kyseiset äidit asian ilmoitti ääneen:LOL: ja siksi apeen tai niiden mummojen keiden jalkoihin tuo yksi kersa tippui olisi pitänyt tajuta että heidät on nyt valikoitu lapsenvahdeiksi :love: Missään nimessä tottelemattomien lasten vahemmat EI ole syyssä:)
ja kauheata että ulkopuoliset salli tämän lasten toistensa mättämisen:devil: ottaen huomioon että lasten vanhemmat itse seurasi myös tilannetta sivusta :censored:
eikä tuo heitä tuntunut millään muotoa haittavan joten miksipä siihen ulkopuolinenkaan puuttumaan:poop:
Se on niin ihanaa kun "moukat" (ihmiset ilman käytöstapoja) tuo kersojaan ihmisten ilmoille häiriköimään. Eksää nyt tajua. :sick:(n):poop::whistle::sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
fjiejfi
Ei. Mutta en usko, että ap:lla mummoineen on automaattisesti suurempi oikeus vaatia ympäristöä itseään miellyttäväksi kuin muillakaan. Esm. minulla.
Tottakai on. On enemmän oikein vaatia hyvää käytöstä kuin että saa vapaasti möykkäröidä. Kai tuon nyt jokainen normaali Suomen kansalainen ymmärtää, että sääntöjä on joka paikassa, kirjoittamattomiakin, ja niiden noudattamiseen pyritään. Sillä tavoin kunnioitetaan muita.
 
  • Tykkää
Reactions: plörö ja Lunatic

Yhteistyössä