Niin..en tiedä onko tällästä alostusta ollu?!? Eli kirjotellaanko hetkiä ja päiviä kun on tullut sählättyä tai mokattua jotain lasten kanssa..sellasia juttuja mitkä ei lasta vahingoita mutta mitkä on hauskoja ja jääny mieleen. Just ne hetket kun oot aatellu itekses että "oonpa mä hyvä äiti,vähintään Vuoden Äiti kun näin tein" :ashamed:
Näitä on varmasti kaikilla paljon..varsinkin väsyneenä tulee sählättyä
Mä alotan rohkeesti kertomalla mun pikkumokia:
Esikoisen ollessa 2 vee se kiukutteli usein pukiessa..sai raivareita ja halus aina pukea itte. No,meillä oli sitten ollu todella vaikeita aamuja varmaan viikon verran ja hoitotätikin ihmetteli että mikäs sillä on..Minä sitten yhtenä aamuna ihmettelen kenkiä pukiessa että mitä se huutaa ja huutaa. Tajusin kattoa talvikenkään ja siellä oli sukka mytyssä ihan kärjessä!! :ashamed: Lapsiparka oli kävelly varmaan viikon sen sukan kanssa eikä kukaan ollu huomannu!! Ja me puetaan ja puetaan ja ängetään ressukalle kenkää mikä ei oikeesti edes mahu jalkaan
Ei mikään ihme että sitä otti päähän
Lisää laitan kun tulee mieleen
Näitä on varmasti kaikilla paljon..varsinkin väsyneenä tulee sählättyä
Mä alotan rohkeesti kertomalla mun pikkumokia:
Esikoisen ollessa 2 vee se kiukutteli usein pukiessa..sai raivareita ja halus aina pukea itte. No,meillä oli sitten ollu todella vaikeita aamuja varmaan viikon verran ja hoitotätikin ihmetteli että mikäs sillä on..Minä sitten yhtenä aamuna ihmettelen kenkiä pukiessa että mitä se huutaa ja huutaa. Tajusin kattoa talvikenkään ja siellä oli sukka mytyssä ihan kärjessä!! :ashamed: Lapsiparka oli kävelly varmaan viikon sen sukan kanssa eikä kukaan ollu huomannu!! Ja me puetaan ja puetaan ja ängetään ressukalle kenkää mikä ei oikeesti edes mahu jalkaan
Lisää laitan kun tulee mieleen