Kun on viimeisillään raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuka nää kotityöt sitten tulis tekemään, en mie haluu lähtee synnyttämäänkään jos tänne jää kauhee sotku, eihän sitä lapsenvahtiakaan kehtaa ovesta sisään päästää...

Minä taas haluan että synnytys lähtisi käyntiin, eli teen kotitöitä ja muuta vanhaan malliin. Ja haluan pitää pyykkikorin tyhjänä (mies ei pese meillä pyykkiä - voi minua alistettua naisparkaa) siltä varalta että joudun jäämään pidemmäksi aikaa siaraalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas haluan että synnytys lähtisi käyntiin, eli teen kotitöitä ja muuta vanhaan malliin. Ja haluan pitää pyykkikorin tyhjänä (mies ei pese meillä pyykkiä - voi minua alistettua naisparkaa) siltä varalta että joudun jäämään pidemmäksi aikaa siaraalaan.

meillä mies kyllä pesee pyykit mutta puhtaat vaatteet ei kyllä komeroon asti löydä, tai sitten jos sinne joskus eksyvät niin on miun ja tyttären vaatteet sekaisin :D

Mie kyl teen kaikkee kotitöitä, paitsi imuroinnin jätän mielellään miehelle.. Välillä tulee imuroituakin, mut loppu-illan olen todella kipeä!! Issias siis...

Muuten en rajoita kotitöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaanamyös:
Mie kyl teen kaikkee kotitöitä, paitsi imuroinnin jätän mielellään miehelle.. Välillä tulee imuroituakin, mut loppu-illan olen todella kipeä!! Issias siis...

Muuten en rajoita kotitöitä.

Samma här!

Yhteistyössä