Kun on oksentanut kovalla voimalla

Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Mulla oli vatsatauti vuonna 1996 ja vieläkin ne jäljet kasvoissa :xmas: meniks läpi? :whistle:

No ei kun oikeasti, kyllä ne paranee ja vieläpä usein samana päivänä (joskus menee 2-3 päivää) jos oikein muistan.
Meinasin jo käydä ekasta lauseesta hakkaa päätä seinään.
(Lisää jälkiä :whistle: )

Ok, toivottavasti ei mee kauaa, kiva mennä töihin :xmas: :/
 
joo
Mulla repes kerran verisuoni silmästä kun laatoitin oikeen voimalla =( Oli aika karmeen näköinen, kun silmässä oli pikkurillinpään kokoinen punainen piste... Silloin olin aika paniikissa, mutta näkyipä tuo parantuvan...
 
minä
mulle tulee verenpurkaumia aina kasvoihin kun oksennan, paranevat parissa päivässä. Pahimmillaan mulla on ollut fritsun näköisiä jälkiä kaulassa ja koko naama muuten kirjava...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Mulla oli vatsatauti vuonna 1996 ja vieläkin ne jäljet kasvoissa :xmas: meniks läpi? :whistle:

No ei kun oikeasti, kyllä ne paranee ja vieläpä usein samana päivänä (joskus menee 2-3 päivää) jos oikein muistan.
Meinasin jo käydä ekasta lauseesta hakkaa päätä seinään.
(Lisää jälkiä :whistle: )

Ok, toivottavasti ei mee kauaa, kiva mennä töihin :xmas: :/
Sorry B) pikku-piru vaan iski :xmas: usein nuo purkaumat tulee siitä kun yrittää oksentaa jotain mitä mahassa ei enää ole (vatsa mennyt jo tyhjäksi oksentelusta) Itse olen opetellut siihen että jos itse olen tai toinen alkaa oksentelee niin käden lämpöistä vettä on saatavilla ja koittaa joka väliin juoda ... uskokaa vaan niin helpottaa kummasti ... ongelma yleensä vain on se että loogisuus katoaa eikä edes tajua tarvitsevansa nestettä takas
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Mulla oli vatsatauti vuonna 1996 ja vieläkin ne jäljet kasvoissa :xmas: meniks läpi? :whistle:

No ei kun oikeasti, kyllä ne paranee ja vieläpä usein samana päivänä (joskus menee 2-3 päivää) jos oikein muistan.
Meinasin jo käydä ekasta lauseesta hakkaa päätä seinään.
(Lisää jälkiä :whistle: )

Ok, toivottavasti ei mee kauaa, kiva mennä töihin :xmas: :/
Sorry B) pikku-piru vaan iski :xmas: usein nuo purkaumat tulee siitä kun yrittää oksentaa jotain mitä mahassa ei enää ole (vatsa mennyt jo tyhjäksi oksentelusta) Itse olen opetellut siihen että jos itse olen tai toinen alkaa oksentelee niin käden lämpöistä vettä on saatavilla ja koittaa joka väliin juoda ... uskokaa vaan niin helpottaa kummasti ... ongelma yleensä vain on se että loogisuus katoaa eikä edes tajua tarvitsevansa nestettä takas
Joo, ite en viittin juua mitään, kun meinasin et oksettaa sitte lisää :xmas:
 

Yhteistyössä