Kun on miehen kans riitaa, hän kostaa sen mulle sillä, ettei hoida lasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GRRR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GRRR

Vieras
Esim. tänä aamuna.

Eilen oli ollu riitaa ja herättiinkin apeissa tunnelmissa. Yleensä aamu sujuu niin, että vien 1,5v muksun potalle ja alan samalla itse laittautua. Mies tulee sitten tekemään lapselle aamupesut, kunhan tämä on toimittanut potta-asiansa. Ja menee sitten pukemaan lapselle päivävaatteet. Sitten hän lähtee alakertaan kahvinkeittoon ja ottaa lapsen mukaan lastenohjelmia katsomaan. Kun itse olen laittautunut, petaan sängyt ja laitan makkarin järjestykseen. Sen jälkeen tulen itse aamupalalle. Mies lähtee lehden luettuaan töihin ja minä lähden vähän myöhemmin viemään lapsen hoitoon ja itse töihin.

Tänä aamuna mies marssi herättyään suoraan alakertaan. Jätti lapsen istumaan potalle. Minä siis oman valmistautumisen ohella siinä tein lapsen aamupesut ja puin. Ja laitoin makkarin kuntoon.

NIIIIIIN ärsyttävää tuommonen, kun pitää kostaa riidat sillä, että ei voi auttaa!! Eipä sillä, hyvin siitä itsekin suoriuduin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Mä laittasin tuommosen ukon ulkoruokintaan

no tuo tapaus ei ole edes paha...

joskus jos on riitaa, hän saattaa vain hypätä autoon ja lähteä jonnekin, vaikka hänen oli tarkoitus hoitaa lasta, että minä pääsen johonkin. Tai jos on vasta ollut riitaa, on turha kysyä "minulla olisi menoa silloin ja silloin, voisitko katsoa silloin lasta?" Ei varmaan suostu!
 
Miehesi luulee, että lastenhoito on sinun vastuullasi ja hän auttaa siinä silloin kun mieli tekee. Tässä on asennemuutoksen paikka. Lapselle ei pidä kostaa sitä, että välit eivät ole kunnossa puolison kanssa.
 
meillä isäntä on yrittänyt tota ja joskus vaan otin itseeni ja hoidin kaiken..kunnes sain tarpeekseni..nykyään en vaan anna periksi..seison sen naaman edessä ja vaadin rauhallisella äänellä sitä toimimaan kuten olen asian hänelle esittänyt..eli leikkimään neidin kanssa..tekemään ruokaa..tai jotain muuta,..en poistu paikalta ennen kuin herra tekee mitä pyydetään..olen hänelle jopa sanonut,että tollanen käytös ei sovi mulle eikä meidän perheelle..vaan nyt käyttäydytään kuin aikuiset.
 
Lapsellista käytöstä mieheltä...mutta onneksi ei missään elintärkeässä asiassa (tyyliin "jätin hakematta lapsen hoidosta koska muijani oli mulle v*ttumainen aamulla" ) tms. Uskaltaisikohan uhmailla jossain tuollaisessa asiassa...en usko.
 
Että mä heittäisin tollasen kakaran pihalle haittaamasta mun ja lapsen elämää. Kyllä se lapsi vielä tajuaa että isä on ailahteleva eikä käyttäydy hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
meillä isäntä on yrittänyt tota ja joskus vaan otin itseeni ja hoidin kaiken..kunnes sain tarpeekseni..nykyään en vaan anna periksi..seison sen naaman edessä ja vaadin rauhallisella äänellä sitä toimimaan kuten olen asian hänelle esittänyt..eli leikkimään neidin kanssa..tekemään ruokaa..tai jotain muuta,..en poistu paikalta ennen kuin herra tekee mitä pyydetään..olen hänelle jopa sanonut,että tollanen käytös ei sovi mulle eikä meidän perheelle..vaan nyt käyttäydytään kuin aikuiset.

Eikö tuo ole kovin raskasta, kun pitää sanomalla sanoa mitä tehdä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Mä laittasin tuommosen ukon ulkoruokintaan

no tuo tapaus ei ole edes paha...

joskus jos on riitaa, hän saattaa vain hypätä autoon ja lähteä jonnekin, vaikka hänen oli tarkoitus hoitaa lasta, että minä pääsen johonkin. Tai jos on vasta ollut riitaa, on turha kysyä "minulla olisi menoa silloin ja silloin, voisitko katsoa silloin lasta?" Ei varmaan suostu!

Sehän on kai yhtä paljon hänen lapsensa !
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lapsellista käytöstä mieheltä...mutta onneksi ei missään elintärkeässä asiassa (tyyliin "jätin hakematta lapsen hoidosta koska muijani oli mulle v*ttumainen aamulla" ) tms. Uskaltaisikohan uhmailla jossain tuollaisessa asiassa...en usko.

Eihän ne niin tärkeässä , pitäähän julkisivu pitää puhtaana.
 
Täällä on taas näitä mä heittäisin pihalle tollasen.Tehän herkkiä olette.Kamalaa olisi elää noin epävarman ihmisen kanssa, kuka heti uhkaa ulos heittämisellä jos joskus tekee jotain virheitä.Ehkä se mies on halunnut vähän nollata tilannetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Täällä on taas näitä mä heittäisin pihalle tollasen.Tehän herkkiä olette.Kamalaa olisi elää noin epävarman ihmisen kanssa, kuka heti uhkaa ulos heittämisellä jos joskus tekee jotain virheitä.Ehkä se mies on halunnut vähän nollata tilannetta.

Perkules , ei lapsen kustannuksella nollata tilanteita, eihän tää ollut ainoa kerta. huono tyyli miehellä , lapset kyllä vaistoaa , pienetkin , saatika isommat. en sitä ulos heittämistäkään kannata, liian "helppo" ratkaisu , asiat käsittelyyn ja ukko koulutukseen tasapuolisuuden nimissä akka kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Täällä on taas näitä mä heittäisin pihalle tollasen.Tehän herkkiä olette.Kamalaa olisi elää noin epävarman ihmisen kanssa, kuka heti uhkaa ulos heittämisellä jos joskus tekee jotain virheitä.Ehkä se mies on halunnut vähän nollata tilannetta.

Kun on miehen kans riitaa, hän kostaa sen mulle sillä, ettei hoida lasta
Esim. tänä aamuna.

En mä ainakaan kattos tuommosta peliä jos sinä kattelisit niin ok :D Kysehän EI ollut yhdestä kerrasta.... VAAN jatkuvasti....
 

Yhteistyössä