V
väsynyt vaimo
Vieras
Mikä tässä on?Onko rakkautta enää,en tiedä..Tuntuu,että tuo unelmien mies ei enää olekaan 9 v.jälkeen se unelma..Tiuskii vain ja hermostuu koko ajan,kumpikin ollaan tietty väsyneitä,kun työt ja kolme pientä tyttöä,mutta..En minä tälläistä halunnut,että tästä tulisi..Olen yrittänyt puhua ja ehdottaa,että otetaan aikaa parisuhteelle,mutta mies vaan on niin passiivinen,ettei sen kanssa saa mitään aikaiseksi..En jaksa enää odottaa,että sitten joskus..välillä tuntuu,että kun olisi vain vapaa tuolla menemään,tutustumaan uusiin ihmsiiin jne.Mutta kun meidän perheessä ei muuta ongelmaa ole kuin tuo vanhempien turhautuminen toisiinsa,tai minun turhautuneisuus mieheen.Olen tänä vuonna 30v.,elämä vielä suht edessäpäin,mutta tuntuu että tässä harmaantuu pian ihan liian aikaisin..Apua,ajatukset solmussa!Kaikki pitävät meitä onnellisena perheenä,vaikak todellakin ollaan tosi väsyneitä,pienestäkin räjähtää..Nyt ukko lähti yövuoroon,menetti hermonsa kun ei löytänyt itkevän pienen tuttia ja uhkasi ettei tule enää takaisin(puhui itsetuhoisesti).Miehen tuntien tiedän,ettei ole tosissaan,mutta ärsyttää tollaset puheet,kun itsekin tässä olen NIIN väsy...Äskettäin lähdin kokopäivätyöhön kotiäitiyden jälk.Mies pyörittää arkea omalta osaltaan vuorotöiden ohessa ja jotenkin tämä on pidettävä kasassa..Ei vaan taida tulla mitään..;(