Kun oltava 8 töissä/koulussa,monelta lähdet kotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu menenkö autolla vai kävellen. Kävellen matka kestää n.30min. Haluan vaihtaa vaatteet rauhassa, lähden aina hyvissä ajoin.
Lapsi ei ole hoidossa.
Illalla nukkumaan n.22-23.

no meillä menee näin että mulla lakaa koulu ysiltä..aamulla mä herään 5:30 laitan itteni kuntoon ja samalla herättelen lapsia.kun saan iitteni kuntoon lapset lojuu sen aikaa ja kattelee ehkä tv:tä.sait niille päälle.pakataan reput ja laukut ja matkaan 7:15 viimeistää.siitä tarhalle.oon tarhalla suunillee puolelta.siitä sitte bussipysäkille ja kävelen sinne suunnillee sen kymmenen min.ja bussi lähtee just ku oon siinä yleensä.eli 7:50.koululla oon sitte just yheksäks tai vähä vajaa.mä siis kuljen täysin joukkoliikenteellä ja kävellen.

niin ja nukkumaan meen yleensä tossa 9-10 välillä normaalisti.

Jos menen kouluun 8:15 niin lähden 7:55 bussilla, eli kotoa lähden 7:54. Paitsi jos vien lapset hoitoon (mies vie yleensä kun mulla on kasin aamu) niin lähden 15 minsaa aikaisemmin. Jos kävelen, lähden 7:40.

Jos menisin tasan kasiksi, niin lähtisin 7:45 bussilla, eli kotoa 7:44 :)

Nukkumaan menen illalla 22-02 välillä, se riippuu ja roikkuu :xmas:

no jos olisin töissä ja kasiksi pitäisi ehtiä ja kaksi lasta hoitoon heittää ni pihasta tarttis päästä lähtee noin 7.15. koska itse ajomatka töihin rajoituksien mukaan vie noin 30 min. hieman kiristäen 22-26 min

No meillä alkaa työaika arkena 7.30. Mutta 6.30 lähdetään pojan kanssa kotoa ja silloin ehdin hyvin puol kasix töihin, eli päiväkodin kautta meen :). Tarhalle kävellään, sit kävelen metrolle, metrolla vähän matkaa ja taas kävelen.

Viikonloppuna meen seiskaan, silloin ei pk:n kautta, niin lähdettävä kotoa 6.25.

Nukkumaan meen yleensä siinä yhdentoista maissa melkolailla joka ilta ja aamulla eka herätys 5.40, mut yleensä torkun sit vielä kymmenen-viistoista minsaa herätysvalon pikkuhiljaa kirkastuessa (herään yleensä jo sen ekoihin "valonsäteisiin" ).

Mulla alkaa työt aina klo 8. Mies vie yleensä lapsen hoitoon, jolloin lähden kotoa n. klo 7.20 (työmatka 20 km). Jos minä vien lapsen hoitoon, lähden klo 7.10.

Illalla menen nukkumaan yleensä klo 22-23. Aamulla herään klo 5.30.

Jos kahdeksaksi menen kouluun, niin linja-auto lähtee seittemältä. Sitä ennen joinakin aamuina vien likan hoitoon. Nukkumaan menen aivan liian myöhään. :snotty: :ashamed:

Meen duuniin klo 8 tai 9, autolla.
Yleensä meen klo 9.00, vien eskarilaisen ja lähdetään 8.20.
Jos menen klo 8, lähden 7.30. Silloin en vie ketään.
Harvoin meen dösällä mut silloin lähden kymmentä yli 7 tai 8.

..niin ja nukkumaan klo 23-24 maissa.

7.00 herään
7.30 lähden

Jos lapsen vienti niin
6.30 herään
6.45 lapsi ylös
7.15 lähetään tarhalle
7.30 auton nokka kohti työpaikkaa

Poika menee nukkumaan viimeistään klo 21. Itse puolilta öin.
Aikaisin vuoro mihin meen alkaa klo 7, jolloin mies vie tai mun äiti.
8.30 seuraava vuoro joka on hyvä.
Iltavuoroon kun meen niin poika menee klo 10 hoitoon, jolloin aamulla on aikaa touhuilla kotona enemmän mm. aamupala ja vähän leikkiä.

Menen puoli kahdeksaksi ja lähden töihin viimeistään puoli kahdeksalta jos ei tarvi viedä tyttöä hoitoon. Työmatka kestää tunnin :)

Jos vien tytön, lähdetään seiskalta.

Nukkumaan menen yleensä liian myöhään, puolenyön paikkeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Menen puoli kahdeksaksi ja lähden töihin viimeistään puoli kahdeksalta jos ei tarvi viedä tyttöä hoitoon. Työmatka kestää tunnin :)

Ööö...? :D

Joo o, ihan oikein luit :D

Käytkö sä Ruotsin puolella töissä tai jotain? :)

Norjassa joo :) Tunnin aikaeron aikana ehtii ajaa töihin... tosin se kostautuu sitte takasin päin ajaessa... :/

Yhteistyössä