Kun olo ei ole raskaana oleva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Niin ei vain ole olo yhtään raskaana oleva, saattaa olla päiviä että kokoa asian unohtaa kun on muutenkin kiireisiä päiviä.

Viikkoja nyt 15 menossa ja np ultra ollut vajaat 3 viikkoa sitten ja seuraava neuvolakin vasta joulukuun alussa.

Alussa oli kauhean huono olo ja perinteiset raskausoireet mutta nekin helpottanut muutaman viikon sisäälä nyt ja olo on ihan normaali.

Liikkeitä ei vielä tunnu enkä mahan kasvuakaan huomaa, joten olo on ihan hassu.

Eipä tässä nyt ole kuin kuukauden verran siihen kun liikkeet varmaan alkaa tuntemaan, mutta ihan hurjaa vauhtia tuntuu raskaus etenevän, varsinkin kun sitä ei edes huomaa!

Jospa sulla on sellanen helpotusvaihe meneillään:hug:, varsinkin jos alkuraskaudessa oli tosi huono olo. Älä anna sen vaivata mieltäsi kuitenkaan kuukautta, jos olet huolissasi, mene lääkäriin.

Mulla on kolme raskautta takana. Esikoisesta oli kahden viikon pahoinvointi. Muuten olo on ollut ihan normaali. Vatsakaan ei ole koskaan ollut iso ja en ole vatsaakaan mitenkään huomannut. Esikoinen potki, mutta toinen ja kolmas eivät sitten potkineet ja voi oikeastaan sanoa etten ole noissa raskauksissa juuri minkäänlaista liikehdintää tuntenut eikä ole supistuksia ollut. Hyvät raskaudet olleet. Ole tyytyväinen ettei ole vaivoja. Joillain olo on todella raskas ja epämukava melkein koko raskausajan.

Nauti olostasi! Mulla rv 36 menossa ja viikon ajan on peräpukama vaivannut ja tänä aamuna se puhkesi kun olin koiran kanssa lenkillä.. Luulin jo, että lapsivedet menivät, mutta vilkaisu verisiin farkkuihin todisti veikkauksen vääräksi.. Verta tuli ihan järlyttävät määrät! Päivystykseen soitin, mutta siellä olivat sitä mieltä etteivät asialle pysty sielläkään sen kummempia tekemään. Olen sitten ollut 1,5 vuotiaan tyttömme vaipassa tämän päivän sohvalla huilaillen. Eilis illasta lähtien on sen lisäksi supistellut ihan napakasti...... Pitäisköhän sitä sairaalakassia alkaa pakkailemaan? Muuten tämä raskaus on ollut mukavan leppoisa ja helppo. Nytkö kitu päivät/viikot sitten alkoivat??

Yhteistyössä