kun olet yrittänyt raskautua..

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Mä heitin ukon pihalle ja siinä sit mietittiin kumpikin tahollaan seuraavaan päivään. Palattiin yhteen ja kas, testi plussaa kuukauden kuluttua... :D
Niin lisään vielä et yhdessä ollaan ja toinenkin lapsi on. Se oli niitä juttuja kun oli nuori ja tyhmä ja kaikki piti saada heti eikä huomenna... :ashamed:

Oltiin menossa lapsettomuustutkimuksiin. Minut oli jo ultrattu ja miehen olisi pitänyt antaa näyte. Siitä tuli riitaa koska mies ei halunnut. Kuukausi sen jälkeen plussasin. Purkki on edelleen tyhjä. tosin se ettei suostunut siihen näytteen antoon korpeaa kyllä vieläkin... :kieh:

vieras
Varasin etelän loman... No, pystyihän sinne meneen raskaanakin, mutta oli vähän tylsää varoa syömisiään ja juomisiaan, eikä ollut paljoa sellaisia vaatteitakaan, joihin olisi mahtunut ja joita olisi ollut kiva lomalla pitää (Suomessa silloin talvi)

LEP
Ai niin mullahan kanssa oli menossa laihdutuskuuri/elämäntaparemontti ja tarkoitus oli kesään mennessä pudottaa kiloja jopa 15kg ja kuinkas kävikään, se plussa pärähti. Kyllä tässä edelleen jatkan kyllä elämäntapamuutosta ja jos painoa putoaa niin hyvä, mutta maltillisesti mennään. Mulla kun ylimääräistä on, niin ei varmasti haittaa ole vaikka raskausaikana putoaisi vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
..niin mitä eri juttuja olet esim. ostanut kun olet ajatellut, että no ei se kuitenkaan tärppää vielä.. Ja kuinkas ollakaan, juuri silloin tärppäsi?

itse ostin elimistön sisäisen puhdistuskuurin ja het tärppäs :p enkä sit voina ennee sitä käyttää ja roskiksee men :p
mulla kävi tän kolmannen kans just näin ;) ensimmäinen tuli nyt kun vain istuttiin samoilla laudeliinoilla :D

.
Ekasta ostin itselleni juuri uudet housut ja suunitteilla oli etelän lomamatka ystävän kanssa. Paketin siteitäkin taisin ostaa.. Plussa tuli, housut ei mahtunu eikä mahu vieläkään. Etelänmatka jäi tekemättä.. No ne siteet odotteli sitten kaapissa reilun vuoden!

nii
Meidän esikoista toivottiin tulevaksi vuoden ajan ja sain jo lähetteen tutkimuksiin. lähdimme piilopirttiin lomalle ja sieltä palattuamme huomasin kuukautisten myöhästyneen oli perjantai ja maanantaina olisi miehen labraaika joten päätin varoilta testatta ettei tule yllätyksiä. Ja niinhän minun oli peruttava labra ja lääkäriaika. Kiittelin vain kaukoparannuksesta. siellä totesivat, että näin tässä usein käy:D

Hain lääkekuurin vatsakatariin, samalla ostin raskaustestin ja sitpä ei lääkkeitä tarvinutkaan syödä...
Samana päivänä kun plussasin, saatiin myönteinen lainapäätös pankista talon ostoon. :D
Yritettiin vauvaa 1v8kk ennenkuin tärppäs ja varmasti tuo talon osto vei ajatukset siitä "yrittämisestä" pois ja heti kun stressailin asian kanssa vähempi niin vauva ilmoitti tulostaan ;)

Mää kans alotin laihiksen...aloin reenata ihan tosissani punttia ja kaikkee...sit ku ekat protsku pöntöt haettiin postista niin testi näytti plussaa... :eek: jäi maistelematta nuo lisäravinteet.. mutta 10kg sentään ehdin pois saada...toinen mokoma vielä jäi...

mun piti päästä ekaa kertaa puoleen vuoteen juopotteleen ja olin jemmannu hyvät juomat kaappiin jo hyvissä ajoin.Menkkoja ei sit uudenvuoden aattona kuulunukaan kun piti lähtee ja aattelin sit huvikseni käyttää yhen raskaustestin, periaatteella "eipä siitä haittaakaan oo", kaappi tursus testejä kun oltiin jo 11kk yritetty, no plussahan sieltä sit tuli ja uudenvuoden aatto meni muita huijatessa. olin myös ehtiny myymään jo pojan pienet kestot ja laittaan osan vaatteista kiertoon "ku täs nyt näyttää kestävän" ai juu, ja ostin myös tupakkaa (poltin jos olin juomassa) joka saikin mennä sit miehen keuhkoja pilaamaan :)

:p nää on just näit :p sillo ko kaikki varotoimet on ok et no raskaudun raskaudun ni sillo kyl ei mut het ku on asenteel et no ei se kummiskaa oo tärpänny ku ei oo tärpänny tähänkää asti ni silloha se just tulloo :p :) ei silti et mie hirmu pahoillani oisin ollu et se kuuri jäi käyttämättä :D

Yhteistyössä