kun olet yrittänyt raskautua..

..niin mitä eri juttuja olet esim. ostanut kun olet ajatellut, että no ei se kuitenkaan tärppää vielä.. Ja kuinkas ollakaan, juuri silloin tärppäsi?

itse ostin elimistön sisäisen puhdistuskuurin ja het tärppäs :p enkä sit voina ennee sitä käyttää ja roskiksee men :p

vieras
Mulla tärppäs kun sain viimein kilpirauhasen vajaatoiminnan, kortisolin liikatuotannon ja pco:n hallintaa :eek: :snotty: Meni vain 6-vuotta. Olin jo luopunut toivosta kunnes sitten yllättäen.. :heart:

Noin miljuuna raskaustestiä sekä samanlainen läjä ovistestejä (kerkesin kuumeilla aika kauan). '

No, raskaustestit käytin silti loppuun, kun piti tietenkin testata sen miljoona kertoo, että "voiko olla totta, onko tämä nyt oikeesti plussa" :ashamed: :snotty: :D

LEP
Minä ostin ison lähän ovistikkuja ja testausta edellisenä päivänä ostin kaikkia hyviä siidereitä ja muita viinaksia, että lähden työkamujen kanssa bilettämään pitkästä aikaa. No ajattelin kuitenkin, että testaanpa aamulla varuilta(viime perjantaina) ja haamuviivahan siihen tuli, lauantaina sitten jo kunnon plussa! :heart: Sanoin miehellekkin, että ois pitänyt jo aiemmin tajuta olla lähdössä juhlimaan ja ostella lempisiidereitä. :LOL:

juu mullaki ku mies sano et no ni, iha turhaa ostettii sekin ja hukkaan men rahat (ku jos sen aukasee niin se piti käyttää 8vko kuluessa se kuuri) niin sanoin vain et no ehä mä ois välttämät ees raskautunu jos ei oltas sitä ostettu :D

vieras
Mä sain lääkäriltä reseptin lääkkeisiin, jotka oli tarkoitettu mun tosi kivulaisiin kuukautisiin. Purkin hain apteekista, mutta tulin raskaaksi ennen kuin purkkia edes avasin. Yritimme sitä ennen lasta noin kolme vuotta... joten olisi ilmeisesti pitänyt ko. lääkemääräys hankkia jo aikaisemmin!

Heitin hanskat naulaan ja soitin Tyksiin että en enää tule lapsettomuushoitoin, soitin marraskuussa. Tammikuun puoli välissä tein yllätykseksi positiivisen testin. Poika syntyi syyskuussa 2005.
En tiedä mikä ihme tuossakin oli kun 3 vuoden yrityksen jälkeen vihdoin tärppi juuri silloin kun kerta kaikkiaan annoin periksi ja luovutin. Mullakin pco.

finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Heitin hanskat naulaan ja soitin Tyksiin että en enää tule lapsettomuushoitoin, soitin marraskuussa. Tammikuun puoli välissä tein yllätykseksi positiivisen testin. Poika syntyi syyskuussa 2005.
En tiedä mikä ihme tuossakin oli kun 3 vuoden yrityksen jälkeen vihdoin tärppi juuri silloin kun kerta kaikkiaan annoin periksi ja luovutin. Mullakin pco.
Tarttiskohan munki soittaa? Ens kuussa tarttis taas mennä kokeilemaan...Meillä kyllä vasta 2½ vuotta takana... Mulla ei kyllä pco:ta vaan miehessä syy...

Mulla ny ei oo nii ihmeellistä tarinata tähän,ja ku kauaa ei edes yritetty (3kk),into vaan oli aina kauhian kova ja hyvä ettei joka viikolle ollu raskaustestiä että jokohan nyt.. Kummasti niin oireitaki muka oli,kai vaan niin kovasta kuumeilusta... :ashamed: Sit lopuksi tajusin rauhottua ja hoin itelleni et nyt et hae enää ainuttakaa testiä,tulee sitte ku tulee. Ja het tärpitti... :D

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mul kyllä sama ku Pistoja Syrämmes:llä siin suhtees et tärppikierrossa olin paljon rauhallisempi kuin muissa (itsellänikin kolmas kerta toden sanoi) eikä mitään kiirettä ollut testailla kuten aiemmissa kierroissa :)
Aivan! Ja mulla edellises kierros ennen tärppiä oli niin jännitys päällä,että kierto pitkitty yli 40:ään pvään!! Normi 28 yleensä... Labras kävin jo verikokeis ku tikut ei näyttäny mitn...

ihkua
Ennen ekaa raskautta viinaa, kun oli pikkujouluja ja luokkakokous, ennen toista raskautta läjän siteitä kun tarjouksessa olivat :) Noista viinoista on muuten osa vieläkin juomatta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mul kyllä sama ku Pistoja Syrämmes:llä siin suhtees et tärppikierrossa olin paljon rauhallisempi kuin muissa (itsellänikin kolmas kerta toden sanoi) eikä mitään kiirettä ollut testailla kuten aiemmissa kierroissa :)
Aivan! Ja mulla edellises kierros ennen tärppiä oli niin jännitys päällä,että kierto pitkitty yli 40:ään pvään!! Normi 28 yleensä... Labras kävin jo verikokeis ku tikut ei näyttäny mitn...
mulla taasen eka kierrossa kierto pitkitty sinne 36 kun koko ajan mietin et no ny varmaan on tärpänny ku kerran nyt sais vauva jo tulla :D Sit ku oli muuta mietittävää eli tyystin lopetin aiheen miettimisen (oli vuodenvaihde) niin het tul menkat :D Ja sitä ennen toki olin kiven kovaan sitä mieltä että no testit eivät vaan viel näytä et oon raskautunu :LOL:

vieras
Muutaman vuoden yrityksen jälkeen menin gynelle, ultras ja lähetti kotiin harrastamaan seksiä, kun oli selkeä ovulaatio. Siispä kotiin ja olin ihan varma, että ei natsaa, mutta sekstailtiin sitten kuitenkin KERRAN. Ja verikokeet otettiin ja sain miehelle näytekupin ja lähetteen ja seuraavan ajan jatkotoimenpiteisiin.
Muutaman viikon päästä, havahduin siihen, että kuukautiset myöhässä ja kappas vaan, olin raskaana. Ei sitten muuta kun soittamaan gynelle joka aloitti suunnilleen; näissä verikokeissa on nyt jotain outoa, niimpä, sellaisia outoja juttuja aiheuttaa raskaus... :)
Eli ei muuta kuin muuttamaan seuraava aika ultra ajaksi. Lapsettomuushoito-lähetettä en ole vieläkään uskaltanut heittää pois... Vaikka lapsukainen on jo vuoden! ;)

Yhteistyössä