kun nyt näistä kirppis kamppeista kerta puhutaan, ni

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
jos mun lapsella on siistit housut ja siisti paita, ei mitenkään kuluneen näkönen, puhdas, sopiva jne jne.. mutta se on ostettu kirppikseltä, ni näkeekö sen jostain että "jaaha, tuon lapsen äiti on ostanu lapsi raukalle kirppikseltä vaatteet?!!" tai jos on jonkun sukulaisen/ystävän lapselta jääny pieneksi siistejä, ehjiä, hyväkuntosia vaatteita, ni näkeekö sit niistä että nekin on käytettynä saatuja?? ihan siis vain uteliaisuuttani kysyn, kun en nyt yhtäkkiä muista että olisin lapsille koskaan ostanu ihan upo uusia vaatteita..

En mä ainakaan osaa katseellani erottaa........... mun mittarilla ehjä ja siisti on ok.
Kyllä meidän sakissa kierrätetään ja ostetaan kirpparilta.

Ei se upouusikaan benettonin paita pysy kauaa lapsella pakasta vedetyn näköisenä jos sitä vähänkään 'normaalioloissa' käytetään.

Niin, hassuahan se on, että on ns. ok myydä käytettyjä tavaroita kirppiksellä, kierrättää, mutta niitten ostaminen ja vielä käyttäminen on sitten jotenkin muka paheksuttavaa tai omituista.

Siisti, voi olla myös ruman näköinen. Esim. värit ja malli suoraan 80-l tms. Kirppariltakin voi kyllä löytää hienoja. Pääasia, että vaatteet ovat hyviä päällä ja kivan näköisiä. Itse en kirppareita harrasta yhtään.

Mun lapsella on 90% vaatteista kirppikseltä hankittuja ja en usko että kukaan sitä huomaa.. Ja itellänikin on aikas paljon kirppisvaatteita...
Mitä väliä sillä on mistä ne vaatteet on ostettu, kunhan on sopivat ja siistit..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siisti, voi olla myös ruman näköinen. Esim. värit ja malli suoraan 80-l tms. Kirppariltakin voi kyllä löytää hienoja. Pääasia, että vaatteet ovat hyviä päällä ja kivan näköisiä. Itse en kirppareita harrasta yhtään.

no siis, kuka ostaa rumaa?

mä ostan lapsilleni aika monesti esim. pihapuvun kirppikseltä. Voisin ostaa muutakin kampetta mutta ikävä kyllä joko mulla on rima pirun korkealla tai sitten täälläpäin kirppiksillä myydään niin karseita lumppuja etten ilkeä.

Yhteistyössä