Kun netissä voi olla kaikennäköisiä

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tältä palstalta tuskin haluaisin ketään kohdata IRL. Sori vaan... :laugh:

Kyllähän nämä jutut täällä osoittavat mielenlaadun, joten en ihan näin pelottavia tapauksia ole valmis kohtaamaan. :flower:

PÖÖ!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Halutessaan joku oikein omistautunut "fani" voi etsiä paljon tietoja kirjoitusten perusteella. Ihmiset vastailee näihin ikä-, etunimi-, sukunimi- ja postinumero-kyselyihin.

Ei tulisi kyllä mieleenikään vastata nimikyselyihin.
Ainakaan oikealla nimellä :saint:

Palasista saa koottua kokonaisuuden ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta kun antaa tarpeeksi ristiriitaisia palasia, niin se siitä kokonaisuudesta. En tulisi mieleenikään kertoa suoraan lasten syntymäaikoja, omaa asuinpaikkaa, ammattia, nimeä tms. Edes eri viestiketjuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Halutessaan joku oikein omistautunut "fani" voi etsiä paljon tietoja kirjoitusten perusteella. Ihmiset vastailee näihin ikä-, etunimi-, sukunimi- ja postinumero-kyselyihin.

Mutta kun antaa tarpeeksi ristiriitaisia palasia, niin se siitä kokonaisuudesta. En tulisi mieleenikään kertoa suoraan lasten syntymäaikoja, omaa asuinpaikkaa, ammattia, nimeä tms. Edes eri viestiketjuissa.
Olet sinäkin paljastanut paljon itsestäsi, tai sitten olet valehdellut järjestelmällisesti.

Olet sinäkin paljastanut paljon itsestäsi, tai sitten olet valehdellut järjestelmällisesti.
Jos sä nyt olet se mua vainoava friikki, niin oikeastihan et tiedä minusta mitään. Hiustenvärin olen todenmukaisesti kertonut. :| Ja poliittinen mielipide saataa kuultaa läpi, asuinkaupunki, ja se että mulla on lapsia. Ammattiani, nimeäni, asuinaluettani - mitään tärkeää en ole paljastanut.

Jos sä nyt olet se mua vainoava friikki, niin oikeastihan et tiedä minusta mitään. Hiustenvärin olen todenmukaisesti kertonut. :| Ja poliittinen mielipide saataa kuultaa läpi, asuinkaupunki, ja se että mulla on lapsia. Ammattiani, nimeäni, asuinaluettani - mitään tärkeää en ole paljastanut.

"Vainoava friikki" :D

Ja aivan taatusti jatkossa kerron entistä vähemmän ja lisään entistä enemmän väärää tietoa. Tää pelleily saa jo riittää. :/ Mä haluan vain jutella ja keskustella, en mitään kärpästä perseeseeni.

Tee niin kuin minä, kerro vaan rehellisesti kaikki... kukaan ei semmosta usko ;)

Yhteistyössä