Mä siis en saanut ruottia läpi ekalla enkä tokallaan kerralla. Pisteet nousi kyllä koko ajan, mutta en päässy läpi. Kaikki muut kyllä kirjootettuna jo. No sitten kolmannella kerralla kävin samalla syöpähoitoja läpi ja yritin taas sitä ruottia.
Mä en olisi itte edes asiaa tajunnut, mutta lukion kanslisti keksi, että laitetaan ylioppilastutkintolautakuntaan eli ytl:ään todistus mun sairaudesta. Kun kerroin tästä lääkärille joka todistuksen teki, niin hän sanoi, että varmaan saan korkeintaan uuden yrittämiskerran. No pisteet jäivät 2 pistettä alle hyväksytyn, mutta sain silti A:n eli hyväksytyn. =) Sairastamisen takia päästivät mut läpi.
Sain painaa lakin päähäni päivä sen jälkeen, kun sädehoidot olivat loppuneet.
Mä en olisi itte edes asiaa tajunnut, mutta lukion kanslisti keksi, että laitetaan ylioppilastutkintolautakuntaan eli ytl:ään todistus mun sairaudesta. Kun kerroin tästä lääkärille joka todistuksen teki, niin hän sanoi, että varmaan saan korkeintaan uuden yrittämiskerran. No pisteet jäivät 2 pistettä alle hyväksytyn, mutta sain silti A:n eli hyväksytyn. =) Sairastamisen takia päästivät mut läpi.
Sain painaa lakin päähäni päivä sen jälkeen, kun sädehoidot olivat loppuneet.