kun nää lomapaketti tarjoukset on aina 2 aikuiselle ja 2 lapselle ni..

Alkuperäinen kirjoittaja MrsMow:
Joo, itse just lähettelin sähköposteja kylpylöihin ja hyvin tuntuu löytyvän tilaa myös viisihenkiselle perheelle, ei kyllä kovin halpaa lystiä näin isolla porukalla... :/
osaatko sanoa kuinka edullisesti se yks ylimääräinen pääsee vai meneekö kaikilta sit normihinnan mukaan? amtkasängyn raahaisin kyl ihan itse mukanani pienille.
 
Boogyman
Meidän viimevuoden kylpylloma maksoi kolmelta päivältä 1000e kaksi lasta, kolme aikuista (kolmas saatiin alehintaan) ja kaksi koiraa....tähän sisältyi huvipuistoon sisäänpääsy kaikille, kylpylän käyttö ilmainen, aamiainen ilmainen ja sviitti. Luulisi, että saatte nyt yhden lapsen edullisesti kun me saimme aikuisen.
Tämä oli siis tarjous nelihenkiselle perheelle ilman otuksia....mutta saatiin sitten vähän lisä aleja siihen mukaan....hinta olisi ollut paljon suurempi muuten.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsMow:
Joo, itse just lähettelin sähköposteja kylpylöihin ja hyvin tuntuu löytyvän tilaa myös viisihenkiselle perheelle, ei kyllä kovin halpaa lystiä näin isolla porukalla... :/
osaatko sanoa kuinka edullisesti se yks ylimääräinen pääsee vai meneekö kaikilta sit normihinnan mukaan? amtkasängyn raahaisin kyl ihan itse mukanani pienille.
Taitaa riippua kohteesta. Turun Karibialla meni 20 vai 25 euroa 4-v, Nokian Edenissä taas ei..
 
Näin Vaasan Tropiclandia jäsenetuhintaan: "1 kahden hengen huone + 3 lisävuodetta hintaan 213?/vrk. Hintaan sisältyy majoitus, aamiainen, kylpylän ja ulkovesipuiston vapaa käyttö."

Holiday Club Katinkulta: "Huonehinta on 176?/vrk/perhe (2+3) S-etukortilla. Sisältää majoituksen, aamiaisen sekä aamusaunan. Kylpyläpaketti on 216?/vrk/perhe. Tämä sisältää edellisten lisäksi myös kylpyläkäynnit."

Luultavasti hinta riippuu myös lasten iästä, meillä jo 13-, 10- ja 8-vuotiaat.
 

Yhteistyössä