Kun minipillereiden takia menkat tulee parin viikon välein niin onko ne silloin oikeat menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Joo, kuulostaa varmaan ihan naurettavalta mutta minipillereiden takia menkat tulee miten sattuu ja sitten huomasin että olen unohtanut yhden pillerin ja olen ihan kauhuissani että jos nyt tulenkin raskaaksi. Tuona aikana oli menkat menossa eli mulla saattaa tulla tuhrua parina päivänä parin viikon tai jopa alle välein..
Nyt elättelen toiveita että nuo menkat tai "menkat" pienentäis raskausriskiä
Tajuskohan kukaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
se on vaan tyhjennysvuotoa. Niinku pillereiden aikaan yleensäkin. Ei ne oo oikeet menkat, koska nehän estää sun ovulaation.

minipillereissä se hormooni paksuntaa vain kohdukaulan limaa ettei simpat pääse. e-pillereissä on se vaikutus ettei tule ovulaatioita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
se on vaan tyhjennysvuotoa. Niinku pillereiden aikaan yleensäkin. Ei ne oo oikeet menkat, koska nehän estää sun ovulaation.

minipillereissä se hormooni paksuntaa vain kohdukaulan limaa ettei simpat pääse. e-pillereissä on se vaikutus ettei tule ovulaatioita

niin joo ap puhui minipillereistä. Mut ne saattaa kyllä tiputtelua aiheuttaa, mikä onkin aika harmillinen sivuvaikutus

Yhteistyössä