kun mietitte kissan hankintaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
ottakaa huomioon semmonen seikka että ette enää ikinä saa syödä ruokaa jossa ei oli vähintään yks karva!

ja että pyyhkeet, ihan sama mitä niille teette, on kissan karvoissa. ja ne karvat takertuu ihanasti iholle pyyhkeestä.

että jos korvaa tai nenää kutittaa siellä on karva, ja se on ihan varmasti kiinni siellä eli joudut mennä peilin eteen riipimään sitä sieltä.

että kissat on niin ihania että edes nämä seikat ei saa sua viemään kissaa piikille!

ja kun viha kissankarvoja kohtaan kasvaa erittäin kovaks alkaa nuo kissat kattomaan sua näin:
2005_07_21_shrek_cat.jpg

"mihin kissa karvoistaan pääsee?"
no mäpä kerron! |O

Rakastan kisuja yli kaiken ja toissa päivänä jouduin lopettamaan meidän 16v kissan ja täytyy sanoa, että oli kova paikka ja itketty on.Niin ja noita karvoja on joka puolella ja on varmaan vielä pitkään, mutta olkoon.
Ihana kisu se siinä tuijottaa.Ole nyt noille sitten "vihainen"

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Rakastan kisuja yli kaiken ja toissa päivänä jouduin lopettamaan meidän 16v kissan ja täytyy sanoa, että oli kova paikka ja itketty on.Niin ja noita karvoja on joka puolella ja on varmaan vielä pitkään, mutta olkoon.
Ihana kisu se siinä tuijottaa.Ole nyt noille sitten "vihainen"

usch :hug: otan syvästi osaa.
joskus vihapäissäni oon miehelle sanonu että nyt lähti katit, mutta sitte ku sitä on tosissaan alkanu miettiä niin ei todellakaan!

noita karvoja tosiaan on varmasti kauan. rempan yhteydessä huomattiin että iitä oli lattialistojen takanaki armottomat tupot.,

Miä just eilen päätin että otan 2 kissaa :D Eli miä en voi syödä enää mitään koska jos ruuasta menee karva suuhun niin syöminen loppuu, miulla on karva suussa fobia :o No, laihdunpahan ainakin, se ei tekis yhtään pahaa :xmas:

Meillä sama juttu, karvoja on joka paikassa ja välillä kun otan katin syliini niin kohta niitä on naamassa ja vaatteissa mutta siltikin meidän jätkä on niin ihana ettei tulis mieleenkään lopettaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä just eilen päätin että otan 2 kissaa :D Eli miä en voi syödä enää mitään koska jos ruuasta menee karva suuhun niin syöminen loppuu, miulla on karva suussa fobia :o No, laihdunpahan ainakin, se ei tekis yhtään pahaa :xmas:

siinä ei kauaa mee ku siitä ei enää ees välitä :)
no kissojen karvanlähtöä voi hillitä antamalla niille eläinkaupan kissan ruokaa jossa on kuivattua lihaa eli lihapitoisuus on plajon korkeempi ku tavallisessa latzissa. omaa nuukuuttani ostan kaupan elukkaruokaa.

lisätäämpäs siihen viellä puolipitkäkarvainen koira sekä pitkä hiuksinen mies ja tyttö, niin näyttää kokoajan siltä että ikinä ei ole siivottu |O kerran jos toisenkin olen uhannut klipata nuo kaikki kaljuksi, tosin olen vasta koisan saanut klipattua, ja sekin oli parkk sitten..

and now you tell me this :kieh:
toisaalta, mä oon miettiny et elämä vois olla jo liian tylsää ilman noita matikaisia. aattele kun joutuskin heräämään ilman et toinen istuu rinnan päällä tuijottamassa hypnoottisesti ja toinen jyrsäsee varpaasta...

Yhteistyössä